Står som eliminated i liveresultaten hos rechenstelle?Tänker du på poängen? Han hade ner flera flaggor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står som eliminated i liveresultaten hos rechenstelle?Tänker du på poängen? Han hade ner flera flaggor.
Tänker du på poängen? Han hade ner flera flaggor.
Oj då, det har de inte sagt något om i sändningen.Han står som utesluten nu.
Står som eliminated i liveresultaten hos rechenstelle?
Alltså, måste flika in med vilken kvalitetsskillnad det är på dressyr-vms kommentatorer jämfört med dagens fälttävlan. Kul att äntligen lyssna på någon som kan mer än "åh, kolla"
Intervju med Niklas nu, kan det vara att han skulle ha hoppat om hindrena när flaggorna räknades som nedrivna, som han just sa.
Den manliga kommentatorn på SVT är den bästaAlltså, måste flika in med vilken kvalitetsskillnad det är på dressyr-vms kommentatorer jämfört med dagens fälttävlan. Kul att äntligen lyssna på någon som kan mer än "åh, kolla"
Det är Lars Christersson, jag tycker att han gör det väldigt bra. Till och med vi som är från nordligare breddgrader förstår hans skånskaDen manliga kommentatorn på SVT är den bästa
Att han sen har den här härliga skånskan också hjälper ju
Lars ChristeNsson heter han väl? :PDet är Lars Christersson, jag tycker att han gör det väldigt bra. Till och med vi som är från nordligare breddgrader förstår hans skånska
Det trodde jag att jag skrevLars ChristeNsson heter han väl? :P
Rüegg tyckte jag ju verkligen var utanför hindret, spännande att se vad domslutet slutar på…
Var det på sista i den kombinationen med corner och triple brush, hinder 11 eller 12? Isf definitivt utanför, jag stod precis brevid. (men missade vilken ryttare det var)