Kommer inte hinna titta på dressyren, men åker ner till Roma imorgon och ska se terrängen på plats! Så ni får hålla mig lite uppdaterat tills dess på hur det går i dag och imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skoj!Kommer inte hinna titta på dressyren, men åker ner till Roma imorgon och ska se terrängen på plats! Så ni får hålla mig lite uppdaterat tills dess på hur det går i dag och imorgon.
Ligger ute nu!Dressyren för dom svenska ryttarna kommer läggas ut på SvT play ikväll enligt Maria Wallberg
Kul att dom lagt upp svenskarnas dressyr.
Synd med det som störde Sofia Sjöborgs häst, tyckte det var en trevlig ritt!
Malin Josefson såg ganska spänd ut, men dressyren är väl inte hennes starka gren.
Kommentatorn pratade (kritiskt?) om Niklas Lindbäcks kandarstång om jag förstod det rätt, uppfattade ni det också?
Jeg skal se terrenget på lørdag. Må se på clipmyhorse (men med mammas email så ble det en gratis prøveperiode til ). Søndag skal jeg se på stallplass så blir ikke noe sprang.
För den som vill stamnörda lite har den polska hästen Jard hingsten Windwurf till farfar. Windwurf importerades till Flyinge -833 och var utlånad till Polen under ett par år.
Aminda red på 68% och 32 straff.
Frida Andersen rider 16.07
Niklas rider väl bara individuellt?Rider alla 5 i laget? Det är väl bara 3 stk som räknas i slutgiltiga resultatet?
Jag tror att det är Niklas som rider individuellt, de andra rider i laget.Rider alla 5 i laget? Det är väl bara 3 stk som räknas i slutgiltiga resultatet?
Stämmer! 4 i laget, 1 individuell (Niklas Lindbäck). Man kan välja att ha 3 eller 4 ryttare i laget men det är bara de 3 bästa resultaten som räknas.Jag tror att det är Niklas som rider individuellt, de andra rider i laget.