Ettåring på stall?

Sv: Ettåring på stall?

Nu förstod jag inte riktigt vad du menade. Att åringar inte kan gå ihop med 2-3 åringar också? Vi har unghingstflockar med åldrarna 1-3år samt ev någon-några äldre valacker närvarande.

Kan o kan...
Om man inte bryr sig om att de små som behöver att äta o vila mer så går det visst.

hur många har koll.

kl

Som sagt går min med 4 äldre ston (20 år är alla, perfekta som uppfostrare), en i samma ålder samt en yngre (föl). Det är roligt att se för den andra åringen är väldigt lugn av sig, de kan stå o "gruffas" ibland men (iaf vad jag har sett) sällan riktigt sprungit och lekt. Nu har det kommit ett hingstföl och jäklar vad fölet och min åring leker nu. Full fart! (medan den andra åringen står och äter :D). Mitt sto älskar verkligen detta.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 216
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 577
Senast: ako
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 674
Senast: Stereo
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 146
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.