Ett litet problem, mycket oviktigt...

S

samtson

Jag har letat som en tok för att hitta hängselbyxor i jeans, sk snickarbyxor, till min dotter (strl 122/128). Hittar inte detta någonstans! Det är helt klart ute för tillfället, men vet någon vart jag kan få tag på sådana? Har sökt på Tradera också men där finns inga heller.

Sv: Ett litet problem, mycket oviktigt...

Hängselkläder är väl på väg tillbaka, så det kanske kommer även till barn.

Men jag har inte några tips tyvärr om var det kan finnas.

RIKTIGA snickarbyxor finns ju, tex på fristads:

Fristads_07_126_2a.jpg

Tack för tipset - men jag hade nog tänkt mig något annat.... :p

Men jag såg hängseljeans på Lindex förra veckan (på en reaställning iofs). De var fina och jag retade mig på att de var för stora för min dotter (som har 98) så då kanske de finns i 122?

Mmm... Såg också dom, men dom var för små.
Nej jag får söka vidare...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 315
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 247
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV