Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har uppenbart inte förstått att #me2 inte betyder att man får taffsa på moderata riksdagskvinnor.
Jädra trist att en så i övrigt utmärkt politiker visar sig ha ett så avgrundsjupt hål i personligheten.
what?Jag gav upp hoppet om honom redan när han besökte en kycklingproducent och tyckte att det var "rent av vackert".
what?
Jädra trist att en så i övrigt utmärkt politiker visar sig ha ett så avgrundsjupt hål i personligheten.
Heh... Så... Fint.Hittar inte originalartikeln men här citeras den: http://www.fjaderfa.se/?p=20654&m=3223#.XILXCR7MCdM
Det och fjaskot runt hans "tal" om varför man inte kan förbjuda sex med djur... jösses, jävla klåpare säger jag bara.Heh... Så... Fint.
Allting hade känts bättre om det parti som vill vara jordbrukets hade brytt sig bara lite om djur.Jag gav upp hoppet om honom redan när han besökte en kycklingproducent och tyckte att det var "rent av vackert".
Men när han nu vill ha ett möte med kvinnorna för att förklara sig, visar han sig värre än jag hade gissat. Tack och lov vill moderatkvinnorna inte höra hans förklaringar.
Mig förvånar det nog lite att han är till den grad ovetande. Politiker lever ju med att vakta sina steg.Förvånar mig inte ett dugg. Tror ofta män vill förklara sig med att det inte var så farligt och att de inte Menade Så, både för kvinnorna och för sig själva.
En handledare till mig som kommenterade mig och en medstudent på ett väldigt olämpligt sätt (skolan omplacerade mig efteråt) ville ju gärna ringa upp mig och Förklara sig. Hans chef tyckte väl att jag kunde ställa upp, ingen annan student hade ju någonsin klagat..
Det konstiga är ju att de inte ens bryr sig om bönderna - de vurmar ju för frihandelsavtal osv.Allting hade känts bättre om det parti som vill vara jordbrukets hade brytt sig bara lite om djur.
Det jag tänkte var att politiker på den nivån behöver, och så klart ofta gör det, vakta sina steg hela tiden. Det är så små misstag som kan fälla en politiker. Men han har väl troligen inte fatrat att han har gjort fel här.@Petruska Ja men jag vet inte om det "politikerdelen" i honom som tafsat heller? Hade han vaktat stegen så noga från början hade han väl kunnat hålla händerna i styr tänker jag. O andra sidan är ju sexuella trakasserier också en maktdemonstration så det är ju inte helt omöjligt att han använt sig av tafsandet för den delen också.