Erfarenheter av kollektiv?

Jag kan lägga till att när man kollar på Alternativ.nu eller deras app/facebookgrupp så finns det ju en del annonser som är åt det hållet @Magiana beskriver. Det är inte bara annonser om att hyra rum. Så uppenbarligen finns det en del som också vill ha det åt det hållet med vänskap/ gemenskap/ trygghet. Jag såg till och med annonser om folk som ville köpa gård tillsammans med andra.

Jag såg till och med annonser om folk som ville köpa gård tillsammans med andra.

Åh, det har jag faktiskt funderat på på sistonde! Iom att det sket sig med exet så känner jag att det vore interessant att hitta en "kompis"/liksinnad att ha gård/stall tillsammans med. Tänkte lite grann på det igen nu iom denna tråden också.

Tror jag läst någonstans att det förväntas bli vanligare med olika former av kollektiv och delade boenden framöver nu iom flera singla och ensamma.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 157
Senast: lizzie
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 665
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka