Era senaste filmer, new edition!

Sv: Era senaste filmer, new edition!

Ja, de känns toppen inför kommande tävlingar! :D

F är så fin! Utvecklats nåt enormt, men så har han ju en duktig pilot också ;) Är han såld än? :confused:

Det förstår jag :D

Tack! För mig är han världens finaste, men det bästa med honom är nog ändå temperamentet! Så kul att jobba ihop med, alltid :) Nä, jag har varit säker på att han i.princip varit såld två gånger men än är han kvar, hoppas han får stanna ett tag till :D

Heulwen
Tusen tack! :D

Synd att jag inte behöver en till…. riktigt trevlig häst! gör det som behövs, smart men syns att det finns mycket mer!

hmm…. om vi bygger om lite kanske…..;):p

Haha och jag önskar att min ekonomi gav plats för honom,men icke ;) Han är lika trevlig som han ser ut! Lilla plutten :love:

Ooohh vicken snygging!

Nooneyouknow - Härlig häst, tycker du rider väldigt bra (ja lite avis :D )

Den här kan jag bjuda på....

Lite hoppning i lördags. Vad kan jag säga tyckte mest det blev pannkakka av alltihop. Gjorde samma på söndagen och då gick det mycket, mycket bättre. Självklart
Jag är för liten, hästen är för stor. Vi får göra vårt bästa båda 2. Långsamt men säkert går det framåt. :)

Film från i lördags http://http://www.youtube.com/watch?v=wuGSWAI6fSw

haha tack, de har nog bara lyckats fånga när jag rider bra på filmen... ;-)

ser jättefint ut =)

Kl

Varför flaggar en de hästar mycket när de hoppar? Min gör det alltid vid hoppning och ibland så mycket att jag hör hur svansen swischar nära bakom mig i landningen

Kl

Varför flaggar en de hästar mycket när de hoppar? Min gör det alltid vid hoppning och ibland så mycket att jag hör hur svansen swischar nära bakom mig i landningen

hästen hoppar igenom sin rygg och är avslappnad! Det är BRA!! :) :)

Ser ut att vara en härlig häst
Lycka till. Håller tummarna för att han går igenom!!!

Senast ändrad:

Jo, jag har oxå dyslexi, trodde dock detta var autokorrektur :) (heter det autokorrektur?? )

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 428
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 941
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 048
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka