JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Era dressyrfrisyrer på tävling!
Har sprungit runt på stan och shoppat saker till en förnyad tävlingsfrisyr.. Kände dock att jag behövde lite mer inspiration!
Hur har ni erat hår på tävling? Gärna med tillhörande bilder!
Sv: Era dressyrfrisyrer på tävling!
Jag har bara donut, vanligt hårnät + svart sammetssnodd. Ingen bild, klippte mig häromdan o nu är håret för kort för att funka i frisyren
Såhär såg jag ut i håret på senaste tävlingen.
Nästa gång funderar jag på att bara sticka in hårnålar med lite bling bling på
Inga fler?
Min egen frisuss
Såhär brukade jag ha mitt hår på tävling:
Nu är jag dock hästlös och har inte tävlat sedan i mars.
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Hästmänniskan
Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2
3
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
2
3
Fälttävlan
Ursäkta jättelångt inlägg!
Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
8 minuter sedan
Svar: 814
Visningar: 55 979
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur La en stor beställning på fisk till jobbet. Hade med luminatus där också i hopp om att köpa fler själv. Restade. Såklart. Finns dock...
Red_Chili
9 minuter sedan
Svar: 1 345
Visningar: 39 787
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
20 minuter sedan
Svar: 1 139
Visningar: 66 994
Hund