Era absoluta favoritbilder.

Ickiz

Trådstartare
Satt och tittade igenom bilder på mig och min f.d häst Ushi och kom fram till att jag har några bilder som jag fullkomligt älskar, och även fast de inte är splitter nya så tröttnar man inte på att titta på dem!

Kan inte ni dela med er av era favoritbilder och berätta varför ni tycker om just den så mycket, kanske ni kommer ihåg känslan som ni hade när ni red just då eller något speciellt minne som återkommer? :)
Den gör inget om de har blivit visade 100 ggr i olika trådar här på buke..! (mina har blivit det:angel:)

Här är iaf mina favoritbilder:

Älskar värmen i bilden och kommer verkligen ihåg känslan om hur underbar hon var att sitta på just då.
IMG_9641A.jpg

Den här tycker jag bara är så mysig
IMG_9900A.jpg

AAIMG_9007.jpg

Här ser hon ut som en häst som skulle platsa i en tidning.
IMG_8474aa.jpg

Senast ändrad:
Sv: Era absoluta favoritbilder.

forts..

IMG_4585.jpg

Här var hon helt underbar att rida.
IMG_4464.jpg

IMG_4365.jpg

Första gången Ushi blev riden på en åker, då var hon 4 år.

IMG_4361aaa.jpg

IMG_4250aa.jpg

Så bildbomba med era bilder nu! :bump:

Ja eller hur är det något speciellt med den bilden!
Funderar starkt på att förstora den och hänga upp den på väggen.

Här är några bilder på min älskade ponny Arizona:

Här tycker jag hon är så söt.
IMG_4021.jpg

Blir påminnd om hur kul vi hade den ridturen
IMG_2487.jpg

Dessa bilderna tycker jag speglar hennes personlighet så himla mycket!
Trygg , snäll, lugn med endå vaken.

IMG_6062.jpg

IMG_4751.jpg

Älskar värmen i bilden och kommer verkligen ihåg känslan om hur underbar hon var att sitta på just då.
IMG_9641A.jpg

Helt underbar bild! Jag förstår verkligen varför du har den bland en av dina favoriter. :love:

För att där var sånt tryck i henne, hon mådde bra och hon verkligen ville sänka sig i formen o använda ryggen!
april090.jpg

juli024.jpg

Izzy :love:
april016.jpg

Denna har jag svårt att sluta se på...
mars068.jpg

Fix Victoria, och hennes enorma ridbarhet :love:
IMG_9676.jpg

maj048.jpg

Senast ändrad:

Miranda.

Här hade vi väldigt roligt ute på åkern för hon ville bara bocka o sticka hela tiden. Men var härlig att rida på samtidigt

IMG_1411.jpg

IMG_1519.jpg

En av de få tävlingar som Miranda gick in med öronen spetsade, beredd på att ge gärnet.
DSC08096.jpg

Sen bilder som dessa två kan påminna mig och hur härlig hon var att rida på när hon verkligen gick
DSC08311.jpg

Miranda.gif

Vår sista tävling. Dagen efter lämnade hon in avsked...

DSC08653.jpg

Nisse, på Sm 2006. Jag kommer ihåg när jag skulle rida runt banan så kande jag att hela hästen bara växte under mig och man kände verkligen att han tänkte ge järnet. Vilket han gjorde till 100% Han var verkligen stolt över sin egen prestation. Även om de två sista bilderna inte har så mycket kvalité så påminner de ändå mig och hans vilja.
anisse-1.jpg

DSC00158.jpg

DSC00163.jpg

Oliver på prisutdelning, han älskar verkligen det. han står med öronen spetsade 100% av tiden och bara njuter
IMG_0784.jpg

Denna bilden symboliserar för mig vår harmoni, med vattnet och färgerna och hans ögon och öron som är fokuserade på vad jag ska ge för signal nästa gång.
DSC_0142-1.jpg

Dessaa bilderna symboliserar för mig dancers ridbar het, Hur rolig han är att rida. Med härlig piaff o passage. Den hästen som har betyt mest för mig både personligt och ridmässigt.
img_5656.jpg

sluta-hermanstorp.jpg
foto ( cissi nyblom)

Senast ändrad:

Här är några bilder på min islands häst som jag verkligen gillar=)

JorunnhosNina049.jpg

Ridbilderplussjag024.jpg

Stallet16juniplussfestival018.jpg

Denna ska jag förstora upp=)

Hstarna18feb07039.jpg

Min absoluta favoritbild, ganska enkelt.
Tog denna efter en mkt rolig ridtur, man ser verkligen hur nöjd hon är. Älskade lilla hästen :love:

Här är mina favvisar genom tiderna! *dock välvisade redan :D*

adamkandar29-5027.jpg

acce2.jpg

POA-foto024-1.jpg

Denna är bara så.. HAN :love:
mosslunda024.jpg

DSC_0096.jpg

Vilka härliga bilder ni visar upp! Många har så vackra färger och inte bara en fin häst!

Min favoritbild är inte en ridbild, utan en snapshot av maken och hästen då hästen var på bete. En väldigt ovanlig bild eftersom Ralph (=hästen) sällan sällan är stilla med sitt huvud. Han är vanligen en stor bängelhäst.

P1010738.jpg

kl
Dessa gillar jag av olika anledningar :)
20830865.jpg

21451036.jpg

22358659.jpg

dscn1156_15701846.jpg
Den här bilden är igentligen inte så "fin" men jag gillar den för att vi ser båda så taggade ut! den är tagen precis innan vi ska gå in på banan!

dscn1412_13169801.jpg
Den här bilden påminner mig om den fina känslan jag hade på den tävlingen, det tröstar jag mig med eftersom istället för att gräma mig över de otroligt snåla % vi fick..

dscn1337_10737354.jpg
Den här bilden påminner om hur fin han var uppe i Vansbro, när jag red på morgonen före start.

dscn1330_10736278.jpg
Den här gillar jag jättemkt, han var så himla uppmärksam på mig hela tiden och försökte verkligen ta i.

dscn1113_10724068.jpg
Den här tycker jag om för att vi kändes verkligen som "ett" på det här passet.

Liknande trådar

Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 251
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 805
Senast: Imna
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Småbarn Innan vår son föddes hade vi som plan att söka till min gamla skola (Montessori) för jag (och min bror som också gått där) tycker det är...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka