Ickiz
Trådstartare
Satt och tittade igenom bilder på mig och min f.d häst Ushi och kom fram till att jag har några bilder som jag fullkomligt älskar, och även fast de inte är splitter nya så tröttnar man inte på att titta på dem!
Kan inte ni dela med er av era favoritbilder och berätta varför ni tycker om just den så mycket, kanske ni kommer ihåg känslan som ni hade när ni red just då eller något speciellt minne som återkommer?
Den gör inget om de har blivit visade 100 ggr i olika trådar här på buke..! (mina har blivit det)
Här är iaf mina favoritbilder:
Älskar värmen i bilden och kommer verkligen ihåg känslan om hur underbar hon var att sitta på just då.
Den här tycker jag bara är så mysig
Här ser hon ut som en häst som skulle platsa i en tidning.
Kan inte ni dela med er av era favoritbilder och berätta varför ni tycker om just den så mycket, kanske ni kommer ihåg känslan som ni hade när ni red just då eller något speciellt minne som återkommer?
Den gör inget om de har blivit visade 100 ggr i olika trådar här på buke..! (mina har blivit det)
Här är iaf mina favoritbilder:
Älskar värmen i bilden och kommer verkligen ihåg känslan om hur underbar hon var att sitta på just då.
Den här tycker jag bara är så mysig
Här ser hon ut som en häst som skulle platsa i en tidning.
Senast ändrad: