Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja verkligen, men vad ska man säga?
De ville ju aldrig ha ungar så.
haha, dessa är bitarkaniner, de två vuxna honorna.
Ungarna är väl söta men vi får väl göra som hon sa
- stoppa in dem i en säck och banka i väggen, eller dränka (jodå, gahh hatar den som sa det.)
Bit och bit, inget bitande är värre än det ett marsvin gjorde på mig en gång Men mysko är det alls, drog inte ens undan handen Måste vara van
Näe fy fan... Hur kan man säga någe sånt Men ni kan ju kolla med nån som tar hand om smådjur och omplacerar? Kan kolla lite adresser om du vill, säg bara till så
Stoppa dem inte i en säck och banka dem.
Du vet ju inte vad som blir bankat och de dör
garanterat inte snabbt. Slå snabbt och välriktat
så att du ser var du slår. Visst är det lättare
för bödeln att slippa se sitt offer, men vem
har sagt att det ska vara lätt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Han har fått två erinran och en varning i år av Ansvarsnämnden. Länsstyrelsen utreder om han ska betala vite för brister på kliniken som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.