En vårta???

Hera

Trådstartare
Min hund har fått en vårta på underläppen :eek:
Den är svagt rosa och ca 4 mm i diameter, ganska platt. Den verkar inte störa honom och den gör inte ont.

Finns det nåt man kan göra själv, typ "lapispenna" som man använder på människor?

Sv: En vårta???

Vet inte om det finns medel, men min stora har också det. Jag har fått höra att man skall ha koll på det men det är ingen fara.

Sv: En vårta???

Låt de vara, de försvinner av sig själva efter ett par veckor. Ibland växer de upp till en ärtas storlek, men det är ingen fara. Håll koll, men låt dem vara.

/Erfaren GA som haft en hund med 26 vårtor samtidigt. :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 583
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈