Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kör vi en ny tråd där vi hoppas på att inte så många fastnar utan får flytta över till föräldrartrådar istället
Mvh Miks
Jag som är migränpatient och allt reagerade knappt alls förutom i äggstockarna förstås. Ömma bröst av ägglossningssprutan bara.Min biverkningsrapport:
Hemskt trött.
Lite trångt i buken.
Stickningar i äggstockarna.
Liten lokal hudreaktion efter orgalutran igår.
Ingenting på humöret, ingen huvudvärk osv. Så än så länge är det här med IVF en piece of cake
Jag som är migränpatient och allt reagerade knappt alls förutom i äggstockarna förstås. Ömma bröst av ägglossningssprutan bara.
Fyra? Man tar väl vanligtvis bara en injektion (blandar injektionsvätska med pulver) så man behöver ju två nålar (en för att blanda, och en för att injiceraOckså migrän men den brukar utlösas av frånvaron av hormoner och det här är ju motsatsen
Pregnylen är fyra ampuller, inga sprutor. Måste nog fråga om hjälp imorgon.
Fyra? Man tar väl vanligtvis bara en injektion (blandar injektionsvätska med pulver) så man behöver ju två nålar (en för att blanda, och en för att injicera
Den går jättelätt att knäcka. Ta en kompress eller lite papper i handen så känns det bättre. Sa de varför du skulle ta två?5000ie plus 5000ie.
Jag har ju extra nålar från menopuren men det är en läskig glasflaska som ska "knäckas". Kanske ska öva på mina b12.
Den går jättelätt att knäcka. Ta en kompress eller lite papper i handen så känns det bättre. Sa de varför du skulle ta två?
Ja, jag har googlat och sett att folk får lite olika dos från gång till gång. Intressant!Nej jag tror 10.000ie är deras standardosering. Menopuren bestämdes ju efter VUL. Fick stora dosen Elonva också trots att jag väger under de 60kg som är gränsen mellan 100 och 150.
Jag vaggade fram i mjukisbyxor dagarna före äp. Och sjukskrev mig. Jag kunde absolut inte dra in magen, utan fick liksom puta ut den hela tiden för att det inte skulle göra så ont...Har civila kläder under uniformen. Tighta jeans kanske inte var det smartaste valet
Jag tror jag har två hönsägg på vänster