Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att det äntligen blivit din tur att komma igång! Jag håller tummarna hårt för att det går hela vägenImorgon är det oktober!
I min journal står det bara att jag ska invänta mens i början av oktober så nu kan den komma men helst inte på lördag. Ska ta Elonva dag 2 eller 3 och kan ringa enkom på vardagar.
Du kan ju ringa på fredag och fråga hur du ska göra ifall mensen börjar på "fel" dag. Jag skulle börja på dag 2, och om mensen började efter kl 18 så räknades den dagen inte som mensdag 1 utan 0. Fast så noga är det nog inte egentligen.Imorgon är det oktober!
I min journal står det bara att jag ska invänta mens i början av oktober så nu kan den komma men helst inte på lördag. Ska ta Elonva dag 2 eller 3 och kan ringa enkom på vardagar.
Du kan ju ringa på fredag och fråga hur du ska göra ifall mensen börjar på "fel" dag. Jag skulle börja på dag 2, och om mensen började efter kl 18 så räknades den dagen inte som mensdag 1 utan 0. Fast så noga är det nog inte egentligen.
Du ska alltså äta Provera för att få igång mensen? Eller? Kommer du att kominera med Pergotime också, eller vad vill ni uppnå?Ni som ätit Provera, hur har ni mått under tiden?
Jag var på väg in i nån slags ägglossning när behandlingen började. Hur påverkar Proveran pågående cykel?
Jag är jättetrött idag.
Ni som ätit Provera, hur har ni mått under tiden?
Jag var på väg in i nån slags ägglossning när behandlingen började. Hur påverkar Proveran pågående cykel?
Jag är jättetrött idag.
Ni som ätit Provera, hur har ni mått under tiden?
Jag är jättetrött idag.
En till här som håller tummarna så hårt det bara gårImorgon är det oktober!
Du ska alltså äta Provera för att få igång mensen? Eller? Kommer du att kominera med Pergotime också, eller vad vill ni uppnå?
Jag har ätit motsvarande och märkte ingenting. Nu tar jag ju progesteron och känner nog inte nåt speciellt nu heller.
Misstänker att det gör att jag lättare får svampinfektioner men står inte med i fass så vet inte säkert.
Jag är helt slut. Svårt dock att veta om det är behandlingen eller på grund av total mental urladdning eller som en del av paketet nu när min kroniska värk följt med hösten och tagit över min kropp med full kraft.Inte känt något alls.
En till här som håller tummarna så hårt det bara går
Måste vara skönt att något äntligen händer i motsats till allt väntande du har haft
Ha ha ha. Jo förvisso men nu räknas väntandet i dagar istället för månader i alla fallMjo men väntar gör jag ju