Alltså det där är inte normalt, oavsett vad dom säger.Mensen tog bara en liten paus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det där är inte normalt, oavsett vad dom säger.Mensen tog bara en liten paus.
Alltså det där är inte normalt, oavsett vad dom säger.
Förlåt men jag tycker bara dom gör det lätt för sig.Nej men med tanke på -48kg så tror jag inte att de tycker det är konstigt.
Har du gått ner 48 kg på mindre än ett år! Jisses! Vad skönt! Bra jobbat! (Om man nu får vara lite positiv i allt elände)Nej men med tanke på -48kg så tror jag inte att de tycker det är konstigt.
Har du gått ner 48 kg på mindre än ett år! Jisses! Vad skönt! Bra jobbat! (Om man nu får vara lite positiv i allt elände)
Mvh Miks
4,1 mm
V 5+5
Cirka
Japp.
Hormonerna i blodprovet ser bra ut och vi såg till och med hjärtat.
Men det stämmer inte alls med mina cykler.
Jag fick antibiotika för min urinvägsinfektion också, som troligtvis var det som spökade när jag sökte gyn från början (trodde det var UVI eller livmoderinfektion igen). Vi glömde kolla det förra gången i all uppståndelse.
Lite skumt är det att jag sökte för andra besvär och de hittar en graviditet!
Skumt men underbart
Ska ni på fler koller snart?
Orgalutran är jobbig. Inte ämnet i sig men nålen. Man får liksom ta i med våld...Helt galen dumping just nu
Hur som helst. Om nästa mens kommer om 3-4 veckor så ska jag ringa reproduktionscentrum och sen börja med elovna, sedan orgalutran, blodprov, vul och sedan menopur. Kan bli mer elovna osv.
Om mensen inte kommer om 3-4 veckor så ska jag helst avvakta tills den är lite mer regelbunden.
VUL idag såg ut som det ska, dvs slemhinna och äggstockar är i samma fas och blödningen kommer från livmodern och inte livmodertappen.
Och tack staten för läkemedelssubventionen
Orgalutran är jobbig. Inte ämnet i sig men nålen. Man får liksom ta i med våld...
Jag hämtade ju också ut mediciner här om dagen. Tömde receptet och betalade typ femton kronor
Cykeldag 1 idag
Det är nog vanligast här också. Jag kommer att ta östrogen för att bygga slemhinna. Mest för säkerhets skull. Sen blir det progesteron kring transfer och ett par veckor efter.@em-pirre får man lov att fråga vad du ska ta för mediciner trots att ni ska göra ett FET? Här är det nämligen rätt vanligt att man kör helt ostimulerat (inte ett enda preparat) vid FET. Därav min nyfikenhet.