Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kunde inte hålla mig, testade med veckoindikator, ej gravid.
Verkar ju mest troligt att det inte är ngt, men jag testar imorgon ändå. Så länge inte mensen kommer finns det ju en liten chans
Okej... Ett svaaaaaaagt streck på teststickan, mycket svagt, men tom min man ser det så jag inbillar mig nog inte
Stickor från testlagret. Så jag funderar på om jag ska testa med CB i em/kväll, eller hålla mig till imorgon och testa med CB. Samma sak förra gången, svagt streck med testlagret, testade om på em med CB och det var positivt. Tyvärr ett missfall en vecka senare...
Jag uppdaterar er! Jag försöker inte hoppas för mycket, men kan inte låta bli...
När hade du bim?
Kan ju va att det är lite för tidigt att testa på eftermiddagen och om du hade svagt test imorse så är det ju inte konstigt med negativt test om urinen är mer utspädd.
Håller tummarna!
turotur BIM 21/7
Mikatela - ÄL ca 15/7 BIM 28/7. 27 år, inga barn
Is - ÄL 25/7 BIM 8/8, utan p medel sedan sep 14, 26 år, inga barn
BubbelA- ÄL 1/8 BIM 12/8, Försök 1, 28 år, inga barn
ninsan - ÄL 5/8 BIM 19/8, ett MF, 31 år, inga barn
Hanna - ÄL 6/8 BIM 20/8, försökt 7mån, första ägglossningen, 25 år, inga barn
KattenKorven - ÄL 12/8 BIM 26/8, försök nr 1 efter missfall, 30 år, inga barn
Terqa - ÄL 10/8 BIM 24/8, 2:a försöket, 32 år, ett barn
Hyldeblomst - ÄL 10/8 BIM 24/8, försök nr 7 efter missfall, inga barn
Whirlie ÄL 12/8 BIM 26/8, försökt ett år, 1:a försöker efter MF, 36 år, inga barn
paprika - ÄL 14/8 BIM 28/8, Försök nr 8, 28 år, inga barn
Kecipeyniri - ÄL 19/8 BIM 1/9, Försök nr 2, 31 år, inga barn
Safir - ÄL 19/8 (?) BIM 2/9, Försök nr 13, 28 år, inga barn
Monifa - ÄL 27/8 BIM 10/9, 23 år, försök två, inga barn
Flutterdash - ÄL 30/8 (beräknad) BIM 13/9 försök nr 12, 27 år, inga barn
Humla - ÄL 4/9 BIM 16/9, försök 4 mån, sannolikt 1 ÄL, 30 år, inga barn
lil-sis - väntar på ägglossning och IVF, 34(!!) år, inga barn, slutade med p-medel feb 13, X i nov 13 (höger äggledare uttagen akut), X/MF i maj 14. Ringa reproduktionscentrum 16/9
malumbub - letar efter ÄL, oskyddat sedan 2011, seriöst sedan 2014, 32 år, inga barn
Akvileja - inväntar mens efter missfall. 31 år, inga barn.
viadukt - inväntar normal menscykel (d.v.s. inte 90 dagar...) efter p-pillerstopp, 28 år, inga barn.
Cynthia - Obefintlig cykel, står i kö till ivf. Försökt i över ett år. 31 år, inga barn
em-pirre väntar på att komma igen efter MA v.6+3. Sedan FET.
Thalbaz - väntar på ÄL (pco), koll av livmoder 27/8, ett MF, 27 år, inga barn
hemlig - inväntar blödning efter bekräftad ofostrig graviditet
Lägger mig till listan igen. VUL idag visade ofostrig graviditet. Känner mig så lurad av kroppen. Ska ta blodprov för att kolla hcg på fredag, sen ett bekräftande VUL om en vecka. Därefter tabletter om kroppen inte själv kommit på vad som hänt.
Beklagar Visste inte att det kunde hända, så otroligt onödigt!Lägger mig till listan igen. VUL idag visade ofostrig graviditet. Känner mig så lurad av kroppen. Ska ta blodprov för att kolla hcg på fredag, sen ett bekräftande VUL om en vecka. Därefter tabletter om kroppen inte själv kommit på vad som hänt.
Lägger mig till listan igen. VUL idag visade ofostrig graviditet. Känner mig så lurad av kroppen. Ska ta blodprov för att kolla hcg på fredag, sen ett bekräftande VUL om en vecka. Därefter tabletter om kroppen inte själv kommit på vad som hänt.
Ring vårdgarantikansliet. De är supertrevliga (de i Sthlm) och verkar brinna för att hjälpa till. Och de verkar vara riviga och kan sätta även de besvärligaste vårdgivarna på plats när det behövs. De svarar på alla dina frågor, även de som kan kännas dumma!
BeklagarLägger mig till listan igen. VUL idag visade ofostrig graviditet. Känner mig så lurad av kroppen. Ska ta blodprov för att kolla hcg på fredag, sen ett bekräftande VUL om en vecka. Därefter tabletter om kroppen inte själv kommit på vad som hänt.
Har fått veta idsg att väntetiden är sju månader. Talade med vårdgaranti som inte visste något om vad jag pratade om. Kvinnan verkade hamnat på fel avdelning. Men hon var trevlig och skulle kolla upp det och ringa tebax imorgon.
Om jag använder vårdgaranti måste de ge mig en tid någonstans inom tre månader eller kan det hända att det dröjer längre ändå?