Så var det för mig med förra mensen. Brukar blöda 4 dagar. Denna gång var det knappt två dagar, om ens det. Sen var det uppehåll i 3 dagar, sen småblödde jag i 1,5 vecka. Knappt så jag behövde trosskydd. Lustigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mindre än vanligt. Fyllde väl en stor menskopp sammanlagt. Men det var slemhinna också.Har du blödit mycket?
Okej. Synd!mindre än vanligt. Fyllde väl en stor menskopp sammanlagt. Men det var slemhinna också.
Jag ska till sjukhuset om en vecka och träffa kuratorn (på kvinnokliniken/gynmottagningen) så jag tänkte att jag i så fall dels kan fråga henne om hon vet och i så fall passa på att boka tid (har telefonskräck så jag passar på när jag har lite hjälp från henne tänkte jag )@Kanintant jag har ingen aning, men jag hade nog ringt mottagningen och frågat.
Jag ska till sjukhuset om en vecka och träffa kuratorn (på kvinnokliniken/gynmottagningen) så jag tänkte att jag i så fall dels kan fråga henne om hon vet och i så fall passa på att boka tid (har telefonskräck så jag passar på när jag har lite hjälp från henne tänkte jag )
Gravtest?
Det är bara för att den vet att jag är med och håller koll. Den vågar inget annat
Tar du det samma tid varje dag?Dag 8, samma utslag.
Vet inte riktigt om jag ska skriva upp mig på listan riktigt än, men jag slutade äta P-piller under min "sista" mens som började den 2:e mars. Vi har väl kommit överens om i första hand att jag låter bli att äta några fler P-piller och så gör vi inget särskilt förutom det, så får vi se hur det går. Hur lång tid tar det innan kroppen är "återställd" efter P-piller? Jag har ätit Yasmine.
Nu har jag redan fått för mig att jag är gravid? Antagligen bara hjärnspöken. Känner mig trött och har huvudvärk men det kan lika gärna bero på att jag är förkyld. Vet inte ens riktigt när det är dags för mens nästa gång, med tanke på att jag inte äter några p-piller längre? På graviditetstesten brukar det väl stå att man kan testa ca 4 dagar innan beräknad mens, men eftersom att jag inte vet när det är känner jag mig lite förvirrad. När kan jag kolla? Om ett par veckor eller redan idag?
Min dröjde så jag ringde efter 8-9 veckor och då fick jag provera för att starta igång igen.. Annars var de inte oroliga, bara att jag gjorde ett gravtest innan jag började med proveran.Jag ska till sjukhuset om en vecka och träffa kuratorn (på kvinnokliniken/gynmottagningen) så jag tänkte att jag i så fall dels kan fråga henne om hon vet och i så fall passa på att boka tid (har telefonskräck så jag passar på när jag har lite hjälp från henne tänkte jag )
Min dröjde så jag ringde efter 8-9 veckor och då fick jag provera för att starta igång igen.. Annars var de inte oroliga, bara att jag gjorde ett gravtest innan jag började med proveran.
Aha. Jag brukar börja med spotting och sedan några timmar senare flodvåg. Flodvåg i ca 3 dagar, sedan en eller två med spotting. Nu var det flodvåg genast, sedan spotting dagen efter. Jättekonstigt.