En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nja på mörkare hår fäster färgen sämre = dassigare färg.

Alltid när jag färgar blir det mörkare rött när jag har mörkare bas. Klart på blont hår.
Nu hade jag ljusblont (som förra året med samma färg och fick då SKRIKrött) och det blev gulrosaorangeblont :rofl:

BIM på fredag. Så mycket som är annorlunda denna gång.

Så nu tänker jag unna mig själv att hoppas. Och tillåta mig bli besviken och ledsen om mensen kommer.

Min sambo har förbjudit mig att inte hoppas mellan ÄL och mens :) Han pratar alltid om oss tre, för när vi inte vet så är vi gravida. Sen är han också ledsen på min första mensdag för att sedan prata om vad vi ska passa på att göra innan nästa försök. Min gooos :love:
Jag tror besvikelsen blir lika stor ändå, man kan bara vara lita gladare emellan!
Fast det är ju olika för alla!

Håller tummarna! :up:

BIM på fredag. Så mycket som är annorlunda denna gång. Ingen PMS alls, inga ömma bröst,(brukar ha innan mens), mer flytningar.. Och så den där vansinnigt underliga smaken av dill.

Enda som är som vanligt är den begynnande mensvärken.

Så nu tänker jag unna mig själv att hoppas. Och tillåta mig bli besviken och ledsen om mensen kommer.

Åååh, om jag vore dig så skulle jag ha testat redan idag, det är ju en evighet tills imorgon. :D Konstig smak i munnen låter ju som ett bra tecken, LYCKA TILL!

BIM på fredag. Så mycket som är annorlunda denna gång. Ingen PMS alls, inga ömma bröst,(brukar ha innan mens), mer flytningar.. Och så den där vansinnigt underliga smaken av dill.

Enda som är som vanligt är den begynnande mensvärken.

Mitt första symtom var obehaglig metallsmak i munnen. Och jag är i v 25 nu :D:p Lycka till!

Tack snälla du! :D Gjorde det digitala testet idag och det visade ett snabbt Gravid, skönt att se det svart på vitt.

Det känns som att jag tränger mig före många i tråden, men jag kommer hänga kvar och hålla tummarna för att alla får sina efterlängtade plus snart!

De flesta gör rätt korta besök här ;)

Tack snälla du! :D Gjorde det digitala testet idag och det visade ett snabbt Gravid, skönt att se det svart på vitt.

Det känns som att jag tränger mig före många i tråden, men jag kommer hänga kvar och hålla tummarna för att alla får sina efterlängtade plus snart!
Var glad för att det inte går i turordning, vilken press man hade haft då :D

Jag blev oplanerat gravid på minipiller i höstas men fick tidigt missfall i oktober. Sen tog det någon månad innan mensen kom igång, så det blir väl 3-4 försök ungefär innan det tog sig :)

Jag blir jätteglad när någon får ett plus, oavsett hur länge man försökt! :D Inger hopp i tråden, liksom.

Själv fick jag tyvärr mens idag, som en klocka. Så att te smakar dill för tillfället har någon annan orsak. :cool:
Laddar om och siktar på sjätte gången gilt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat