Så tydligt du orkar med@Tora Hur tydlig rapportering vill du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tydligt du orkar med@Tora Hur tydlig rapportering vill du ha?
Jag har aldrig använt dom själv men jag har för mig att dom reagerar på två hormoner dels östeogen och dels LH.Hjälp om äl-stickor - är detta normalt och vad beror det på?
Använder clearblues digitala som först ska vusa blinkande glad gubbe i 1-2 dagar och sedan fast glad gubbe. När sistnämnda sker är man som mest fertil i två dygn.
Började med stickor förra cykeln. Började en dag för sent räknat från mina kortaste cykler, på dag 8. Dag 8 och 9 inga gubbar. Dag tio en fast glad gubbe. Alltså ingen blinkande först. Tänkte att det var för att jag började testa för sent. Tolkar instruktionen som att äl borde inträffa dag 11-12. Mensen kom på dag 28, dag 25-"29" mådde jag väldigt dåligt. Illamående alla dagar och kräktes på kvällen dag 28.
Denna cykel började jag testa dag 7. Dag 7 och 8 inga gubbar. Idag, dag 9 en superglad gubbe igen. Ingen blinkis denna gång heller. Utifrån instruktionen tolkar jag det som äl dag 10-11. Det känns väldigt tidigt.
Vad tror ni andra? @em-pirre t.ex?
Okej, jag har mensvärk på gång så jag är antaligen inte alls gravid, men min sambo sa just "Haha, är du gravid eller?"
Pga jag plötsligt inte kan dricka mitt favoritte, för det smakar dill. Och jag tog ut teet ur skafferiet för det gjorde så hela skafferiet stank dill. Nej, det är INTE ett dillte.
Okej, jag har mensvärk på gång så jag är antaligen inte alls gravid, men min sambo sa just "Haha, är du gravid eller?"
Pga jag plötsligt inte kan dricka mitt favoritte, för det smakar dill. Och jag tog ut teet ur skafferiet för det gjorde så hela skafferiet stank dill. Nej, det är INTE ett dillte.
Dagens dumma fråga. Kan en ev graviditet påverka hårfärg?
Skulle färga riiiiktigt rött:
(sån färg. lånad från googlesök)
Mitt hår blev ljust orange trots värme och extra länge som folk tipsade om
Hur blekt hade du innan? För att få sådant resultat bör det nästan vara sönderblonderat.
För mig var det urjobbigt när jag insåg att jag var gravid, det var inte planerat eller ens påtänkt. Min syster kämpade ju för att få barn och hade gjort länge och det var jättejobbigt att ringa henne, men jag krävde att få vara den som berättade. Nu har hon ju två underbara barn, den första kom 2 år efter min. Men jag säger inte till folk som har det svårt att slappna av eller dylikt i alla fall.Så länge folk som har det lätt låter bli dumma kommentarer som "ja men det är ju bara att slappna av" och dylikt är jag glad.
Och att man är avundsjuk och ibland en gnutta missunsam är bara mänskligt. Bara man låter bli att låta missunsamheten ta över.
Fast.. det borde blivit mörkare rött om jag inte hade haft sönderblekt då ?
Dvs mörkare ju mörkare bas. Gjordes på 2 blonderingar som bas.
Så borde blivit nån form av rött. Mitt är orange blond randigt
BIM på fredag. Så mycket som är annorlunda denna gång. Ingen PMS alls, inga ömma bröst,(brukar ha innan mens), mer flytningar.. Och så den där vansinnigt underliga smaken av dill.
Enda som är som vanligt är den begynnande mensvärken.
Så nu tänker jag unna mig själv att hoppas. Och tillåta mig bli besviken och ledsen om mensen kommer.