Här känns mest bara skit i em/kväll
Ska boka ny tid hos kuratorn om ett par dagar om jag fortfarande känner mig labil. Saknar nära vänner/familj att prata med, eller prata, just nu känner jag mest att jag bara hade velat ha lite närhet och medkänsla av någon mer än sambon och i brist på andra så kändes det iaf bra att få lite medmänsklighet från kuratorn idag.
Här är just bebisverkstaden inte så rolig, jag har inga problem att ha sex mer eller mindre på beställning och har också högre lust kring äl. Problemet är att sambon har svårt att "leverera" även om sexet är bra vilket gör att det tar bort en del av njutningen, i normala fall spelar det ju liksom ingen roll och allt är frid och fröjd men i dessa fall så är det ju ett måste för att det ska bli något. Ska vi lämpligt tillfälle se om vi kan prata om ifall det finns något vi/jag kan göra för att få det att funka bättre i sånna situationer så det inte blir några "men" av detta om det tar tid innan det tar sig, vill inte sabba vårt sexliv.
Skarpa dagar är det rent mekaniskt vid behov, som när man lämnar prov till ivf-kliniken