Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det var så kort tid. Men hade du verkligen ägglossning då? Med tanke på att mensen uteblev så verkar det ju som om ägglossningen inte alls kommit igång ännu.
Det är min tanke också om jag verkligen hade det. När jag sa till läkaren att jag trodde jag haft ägglossning, alla typiska tecken och att jag sett en stegring på äl-stickor så trodde hon också att jag säkert haft det och att mensen antingen är sen eller att jag är gravid (innan vul) men då sa jag att det inte verkade troligt eftersom testarna visar negativt. Men eftersom hon inte verkade tycka det var konstigt att mensen inte kommit trots ägglossning så jag antar att lutealfasen kan bli förlängd också efter skrapning...annars borde hon ju sagt att hon inte trodde att jag haft äl.
Jag har någon mens mer eller mindre hela tiden så jag blöder åt flera
Äntligen fått tag i Gun!!
Så efter nästa mens så ska jag in o få äggledarna kollade så där är fri passage. Lät väldigt obehagligt.
Nån som gjort det här och vill berätta?
Hela tiden . Tur att tillverkandet är kul iaf!Nu är det dags för verkstad igen.... Brukar ni ibland känna "vad är det för mening, vi kommer bara att bli besvikna igen". Ibland känns det bara så hopplöst....
Nu är det dags för verkstad igen.... Brukar ni ibland känna "vad är det för mening, vi kommer bara att bli besvikna igen". Ibland känns det bara så hopplöst....
Jag håller verkligen tummarna!!!!Nej. Sex är som tur är kul och bra, så det är okej. Vi gör det aldrig med tvång, utan jag har naturligt en mycket starkare sexlust kring ägglossning så det löser sig själv.
Och som en idiot har jag lika mycket hopp varje gång. Helt otroligt.
Tog femte och sista Pergotimen för den här gången idag. Nu får vi se ifall det har någon effekt. VUL på tisdag.
Aha! Så det är du som har snott den!Jag har någon mens mer eller mindre hela tiden så jag blöder åt flera
Så tror jag absolut att det är. Många gånger är anledningen till att det krånglar väldigt individuell. Och orsaken är kanske inte heller bara en sak utan flera.@em-pirre ja, jag tänker att det kan inte varit en ren slump efter så lång tid... Kanske det beror på varför man har svårt att bli gravid till att börja med.
Man kan alltid hoppas.... Åh, hoppa hoppas hoppas det funkar nu!
Aha! Så det är du som har snott den!
Jag har alltid tänkt att övervikt är som energi. Den kan inte försvinna bara omvandlas. Dvs den övervikten som en person tappar försvinner inte utan dyker upp på någon annan istället. Kanske fungerar mens på samma sätt?
Sist jag hade något sådant så fick jag både svampmedel och antibiotika utskrivet.Måste vara så.
Om det är samma lika när jag ska till Linné så får han väl skriva ut något bra piller. Det ÄR något knas där nere, luktar fel också, någon balans som är störd antar jag.
Sist jag hade något sådant så fick jag både svampmedel och antibiotika utskrivet.