Inte bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte bra.
Ah, jag drömde att jag var gravid inatt. Fy så tråkigt att vakna och fatta att det bara var en dröm.
Nå, två tabletter Pergotime down, three to go!
Jag har beslutat att köpa från Testlagret till nästa äl-period. Deras stickor mäter en lägre halt av LH än vad Clearblue gör såg jag och jag fick aldrig nåt utstlag på CB.
Hur lång leveranstid har de på Testlagret, det står 1-2 dagar, stämmer det?
Önskar så att det tagit sig redan på första försöket, känner som mensvärk men eftersom det bara är 5 dagar sen ÄL (vad jag tror, fick ju aldrig utslag) så är det inte ens rimligt.
Ingen mens eller mensvärk än. Testar med testlagrets imorgon igen och visar det inget och ingen mens dykt upp när jag ska hem från jobbet så köper jag nog ett digitalt och tar på kvällen. Vore ju skönt att veta innan sjukhuset på torsdag om man är gravid eller inte, vet jag inte då så lär dom väl kanska ta ett blodprov iaf för att kolla.
Värsta är ju att mensen lika gärna kan vara sen efter skrapningen även om ÄL var punktlig. Sen blir jag nojig att jag kanske inte hade äl, det var ju inte superstarka streck precis (men det har jag aldrig haft på testlagrets tester) men nog var det en tydlig stegring de två dagarna jag hade typiska äl-symptom.
Jag får sällan lika starkt på båda strecken trots Äl
Hur lång leveranstid har de på Testlagret, det står 1-2 dagar, stämmer det?
Ah, jag drömde att jag var gravid inatt. Fy så tråkigt att vakna och fatta att det bara var en dröm.