Åh, jag beklagar @Kanintant . Men skönt att bemötandet har varit bra, hoppas att det blir så bra det kan bli på fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag gillade med detta var att du skulle få bra och snabb hjälp inte att du skulle bli knäckt eller så.Tack snälla du. Ja det börjar kännas jobbigt det här. Om det skiter sig nästa gång tror jag däremot att jag blir knäckt, 2 gånger känns "ok" men tredje då tror jag t o m jag börjar känna mig uppgiven. Men det känns som att det nog går ganska snabbt att få hjälp om det blir ett tredje missfall (nu hoppas jag innerligt att vi inte hamnar där), nu är man ju med i "rullarna" så att säga och dom känns väldigt engagerade där, är väl fördelen med ett litet sjukhus.
Tack båda. Det går säkert bra på fredag, känner mig mycket tryggare nu. Tack för ert stöd och sorry för att jag kapade tråden. Det är så skönt att ha er att ventilera med.
Det jag gillade med detta var att du skulle få bra och snabb hjälp inte att du skulle bli knäckt eller så.
@Kanintant Jag beklagar så otroligt mycket!
Jag hade två MA 2012, det första upptäcktes i slutet av v 11 och det andra i v 8. hade inga blödningar eller så utan bara en känsla av att något var fel. Lyckades få ett vul där det upptäcktes att fostret var dött, troligen i v 6-7. Samma sak andra gången då jag ju var mycket mer uppmärksam och kände samma känsla mycket tidigare.
Jag fick båda gångerna tabletter för att försöka göra det medicinskt men det lyckades inte. Det hände absolut ingenting. Skrapades istället under narkos.
Jag tycker skrapningen var superbra, det gick fort, jag var sövd så kände inget och blödde inte alls efteråt. Det tar jag med mig om det skulle bli ytterligare en gång, jag kommer kräva skrapning på en gång!
Jag utreddes för mina missfall då jag haft missfall tidigare med en annan partner. Det upptäcktes att jag har en hjärtformad livmoder men för att kunna fastställa hur mycket måste det göras en magnetröntgen. Väntetiden för det var 1 år (!) så vi bestämde oss för att testa en gång till och den gången resulterade det i en liten kille som snart fyller 1
Det var inga problem alls att få komma och göra tidiga ul i den sista graviditeten. Gjorde i v 7 och 12.
Inget trådkap, ledsamheterna hör ju tyvärr till försöken att utöka familjen!
Tycker det verkar på många som att skrapning är bättre. Undra om man skulle be att få det på en gång istället… sen vet jag inte om de hellre vill försöka med tabletter först för att det var ganska lång gånget. Iof är det skönt om jag slipper skrapning för då borde ju infektionsrisk osv vara mindre, inga sår någonstans.
Skönt att höra att det lyckades på tredje försöket. Vi försöker vara hoppfulla att det ska gå. Första gången syntes ju inga spår alls i livmoder efter graviditet, jag tror det stannade av redan i typ v. 5 men kom ut på 6+3. Denna gången hade ju allt annat vuxit och funkat förutom fostret så vi tänker att tredje gången kanske kroppen fattar att den detaljen ska funka med, nu har den ju iaf tränat på att skicka ut hormoner och fixa moderkaka och allt sånt där.
Ursäkta intimiteten… nu kom det iaf lite blod när jag var på toa, och har fortfarande lite som mensvärk till och från. Känns som att kroppen kanske själv fattat nu att den ska stöta ut allt. Känns som ett bra tecken, då borde den svara bra på pillren imorgon, hoppas nu att det inte börja blöda så mycket så man måste åka in bara.
Det är dom första tabletterna du svalde som gör detta. Ibland räcker det med dom men oftast inte.Ursäkta intimiteten… nu kom det iaf lite blod när jag var på toa, och har fortfarande lite som mensvärk till och från. Känns som att kroppen kanske själv fattat nu att den ska stöta ut allt. Känns som ett bra tecken, då borde den svara bra på pillren imorgon, hoppas nu att det inte börja blöda så mycket så man måste åka in bara.
Håll koll på yrsel, om du får fläckar framför ögonen osv. Eller värre: Om du inte verkar blöda mkt alls. För då kan det lagras