jag menar verkligen, tack! Behöver nån som skakar om mig lite så jag kan vara realistisk.. Ta ner mig på jorden igen så att säga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det fortfarande på MTV? Eller tittar du på nätet nånstans? Älskade det programmet men har inte sett det på länge!Alltså. Jag gillar ju att kolla på Teen mom, men herregud Jenelle! De har dejtat i två månader, och hon har ju hållit sig ren under den tiden, och precis återhämtat sig från aborten av barnet till killen hon tydligen är gift med (). Och "nu känns det så rätt att skaffa barn". Och så har hon ju ett eventuellt fängelsestraff framför sig också.
Och så bara skiter hon ut barn. Sen är det så otroligt hur lite vissa, som dessutom själva varit gravid flera gånger, egentligen vet om graviditet o.dyl.
Härligt! Bra jobbat!Så nu är jag godkänd för operation av kirurgen.
Så dubbel väntan nu...
Grejen är ju att du får äl innan första mensen, alltså kan du bli gravid innan mensen kommit tillbaka. Det hände mig för massor med år sedan, slutade med piller, fick ingen mens innan jag blev gravid.
Det låter ganska konstigt. Jag har aldrig hört att man skulle kunna ha äl utan mens. Mens utan äl förstår jag. Hur fastslog hon det?
@Cynthia det är jättejobbigt att vara i dendär situationen då det känns som att tiden bara går samtidigt som vården menar att det är heeeeeelt normaaaaalt och "vänta ett år" och "slappna av"...
Det kan ju vara en idé att söka fram en duktig gyn på privatsidan. Nån som kan göra lite koller och med lite tur kanske pusha fram mensen med mediciner ifall den inte kommer av sig själv.
Jag blir alltid så nyfiken på vem det är "på riktigt".Tänkte hoppa in i tråden och kör fegisvarianten med anonymt nick
Det blir nu första försöket med en tvåa, har ett barn på fyra år sedan innan.
Kan inget annat än att hålla med.Härligt! Bra jobbat!
Nu håller vi tummarna för att väntan (vilken det än blir) inte blir så satans lång!
För nu är det ta mej tusan din och @em-pirre tur att få något!!!
Mvh Miks