Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, här ligger man våt och villig (nåja...), med fullt utslag på ÄL-stickan, och vad händer?
Jo, brandlarmet går och min käre brandman till sambo far iväg som en avlöning i december. I kalsonger.
Surt sa räven...
(Och så håller vi såklart tummarna att det inte är nåt allvarligt som hänt!)
Jag hade nog kört på. Operationen kan man bestämma över och IVF:en till viss del också.Jag går i valet och kvalet som vanligt innan Äl. Jättefånigt egentligen med tanke på att sannolikheten att det skulle ta sig är typ mikroskopisk...
Jag hade nog kört på. Operationen kan man bestämma över och IVF:en till viss del också.
Skulle du nu ha sådan tur att du blir gravid nu så skjuter du helt enkelt upp operationen. IVF har du i så fall inget behov av.
Du brukar dock ha väl genomtänkta lösningar på dina problem så vad du än bestämmer dig för så är det säkert ett klokt val så lyssna inte för mycket på mina åsikter
Ja, det börjar bli lite jobbigt med sånt. Och så det där "Mitt första vill jag ha i februari, och tvåan planerar vi in i mars två år senare".