Hej på er alla!
Nu var det ett tag sedan jag var här, men jag har försökt läsa ikapp någotsånär.
@Tora : Grattis till er lilla flicka! (I efterskott, men bättre sent än aldrig?)
Och grattis
@em-pirre till huset, så härligt att ha hittat just vad ni ville ha. Själv vet jag knappt ens vad det egentligen är jag konkret önskar i boendeväg (förutom mycket, mycket plats... )
@Kanintant : Så tråkigt att det inte ville stanna kvar. Hoppas att du mår bra och håller tummarna för att ni inte ska behöva vänta länge.
@lil-sis : Hur går det med dig efter operationen? Känns det bra att det är gjort? Vet inte så mycket om konvalescens efter sådan op, men hoppas att du känner dig pigg.
robl ÄL 22/9
BIM 6/10 5 försöket, 23 år, inga barn
_Smulan_ ÄL 22/9(?)
BIM 6/10(?) 2:a försöket efter missfall. 32 år, son född 2012
litetsyskon ÄL 27/9 (?)
BIM 15/10 första försöket, avkomma -11
em-pirre ÄL 17/10
BIM 3/11 29 år,försökt över 1 år, inga barn
MikaTela ÄL 23/10 (?)
BIM 6/11, 4:e försöket, 26 år, inga barn
Kanintant ÄL 5/11
BIM 19/11 , försök igen efter missfall. 32 år, inga barn
Evina ÄL 27/10 (?),
BIM 10/11 (ca). 1a försöket, 28 år, inga barn
Is ÄL 17-19/10,
BIM 1/11 (ca). 1a försöket , 26 år, inga barn
plockar bort mig ur listan, åtminstone tillfälligt, eftersom det inte är någon ordning och reda med mig. ÄL (om jag nu hade någon) var mycket tidigare än vanligt, så jag har ingen aning om när jag borde vänta mens och/eller om jag ska våga hoppas på något.
I morgon har vi tid hos gynekologen. Jag fick (tjata mig till) en tid eftersom jag ville få diskutera att kolla upp det här med min ägglossnings varande eller inte varande. Dock blev det en snöbollskänsla av det hela för i nästa andetag sa sköterskan att då var det lika bra att genast "starta en utredning" så det blev att lämna spermaprov och blodprov och så ska vi nu dit i morgon för provsvar och... vad mer vet jag inte. Känns ganska olustigt (och som att jag har satt igång en onödig karusell) men förstås lika bra att få det gjort. Allt känns så osäkert och det skulle vara skönt att bli av med några frågetecken.