Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nää! Va fanken! När har du kirurgbedömningen då?Inte långt kvar till ett år sedan första plusset.
Pratade med SSK i måndags och det är tre månader mellan kirurgbedömning och op så vi nuppar väl på ett tag till
Nää! Va fanken! När har du kirurgbedömningen då?
Ska vi ringa ett varv igen?
Mvh Miks
Inte långt kvar till ett år sedan första plusset.
Pratade med SSK i måndags och det är tre månader mellan kirurgbedömning och op så vi nuppar väl på ett tag till
Du kan ju kolla hur prognosen ser ut för operationstid den 28:e. Ser det mörkt ut så kan vi ringa runt igen om du vill! Bara hojta!28e.
Det finns ju en risk att de drar ut på godkännandet så det blir efter jul
Men när det är godkänt borde det ju gå att välja op utan bedömning någon annanstans?
Jag hatar verkligen att det ska ta sådan tid!
Vart har @Tora tagit vägen? Visst var det längesen vi såg henne här i tråden?
Hur går det för er? Någon som närmar sig BIM? *orkade inte leta upp listan, kändes som den var några sidor bort*
Rosen-Knoppen ÄL 12/8 BIM 24/8, 8e försöket, 26år, inga barn
em-pirre ÄL 20/8 BIM 4/9 29 år,försökt 1 år, inga barn
lil-sis Äl 25/8 BIM 8/9 4e försöket efter mf/X. 33 år, no kids.
Usch den här tiden mellan äl och bim hatar jag.. Man känner sig allmänt skendräktig hela tiden, vågar inte hoppas, inte tro. optimisten i mig blir till pessimist med pms.. Rolig kombo för sambon
Jupp du har helt rätt. Dessutom har en av mina huliganer lyckats göra sönder skärmen på min iPhone så den är nästan omöjlig att surfa på eller skicka sms . Att sitta vid datorn räcker inte tiden riktigt till till.Ja.
Men hon är väl jättegravid nu och har en bunt ungar sedan innan så tiden kanske inte räcker till