Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå inte alls men det är full rulle här av någon anledning . (Någon viskade i mitt öra att folk undrade om jag levde så jag tyckte det var bäst att höra av mig )Har @Tora slutat surfa?!
Hm jag har typ 10 bodys och div annat i strl 62 nu.
Kanske ska sluta klicka på Tradera
Just nu gör jag glykolbelastningstest och har därför nästan 2 timmar där jag skall göra absolut ingenting. Snacka om egentidHärligt att se dej @Tora ! Senast igår var jag inne på din profil och undrade vart du tagit vägen! Skönt att höra att det bara är mycket och att det är därför du "varit borta"!
Mvh Miks
jag rååååkade hitta en superfin body med BÅDE traktor och hästar på (både jag och sambo nöjda med andra ord) men blev förbjuden att köpa NÅGOT förrän det faktiskt blivit något. Tycker han är lite kinkig . Är ju livsfarligt att börja kika, finns så mycket fint. Men har varit duktig hittills och bara tittat, vill inte heller köpa något förrän jag vet att det är på gång. Vi har ju ingen aning om ifall vi kan få eller inte .
Sen är det inte GLYKOLbelastningstest test jag gjorde. Ingen sprit utan bara ren sockerJust nu gör jag glykolbelastningstest och har därför nästan 2 timmar där jag skall göra absolut ingenting. Snacka om egentid
Upptäckte dock att jag fått med mig min mans laddare till iPhonen. Suck han har än äldre modell än vad jag har så den passar inte till min. Bläääää
Jag som hade tänkt ta igen en massa förlorad Buketid!
Älsekretet är kopplat till östrogenet och brukar komma några dagar innan äl. Men det är väldigt individuellt och kan skilja enormt från gång till gång.@vilse Jag vet egentligen inte eftersom jag inte använt några stickor. Däremot har jag i tidigare cyklar upplevt äl-sekret och ökad lust () kring dag 16 och då borde väl nupp på dag 7 vara alldeles för tidigt antar jag?
@Girasol det var verkligen tråkigt. Trist bemötande. Tycker annars att privata kliniker brukar ha bättre koll på saker och ting.
Tror absolut du är inne på rätt spår. I alla fall är det ju värt att pröva. I slutändan är det ju kvalité och inte kvantitet som spelar någon roll.
Självklart finns det en massa undantag men det verkar som om även om man får ut många ägg så är det inte många som är av toppkvalitet. Dvs om någon får ut 5 ägg så är det två av dom som är riktigt bra. Är det någon som får ut 15 ägg så är det många gånger fortfarande bara några få som är riktigt bra.
Trots allt så är det ju bara ett ägg som behövs. Man måste ju även väga in måendet också. Man kan ju inte påstå att överstimulering är helt riskfritt heller.
Med tanke på att ni betalar själva så borde ni ju få bestämma hur ni vill ha det själva.