Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag börjar bli lite öm i brösten men jag fortsätter att intala mig själv att det är inbillning. Jag vill inte hoppas på något och sedan bli besviken men ändå finns ju hoppet längst där inne i hjärtat. På torsdag borde jag kunna testa med ett ganska säkert resultat (14 dagar efter äl) men tänkte försöka hålla mig till lördag om inte mens dyker upp innan.
Handen på hjärtat. På torsdagsmorgon har jag garanterat testat
Det låter inte alls bra. Skulle smärtan öka innan dess så får du åka in akut även om du har en tid redan imorgon.Jag hoppas att skrapningen imorgon löser alla problem.
Jag har haft ont i magen sedan i fredags nu och det blöder lite lite hela tiden, färskt dessutom.
Blä.
Fast jag är lite rädd för resultatet @Kanintant Jag riktigt känner hur besviken jag skulle bli om det inte blev ett plus. Mensen känns lättare att hantera på något vis så därför väntar jag till lördag (hrm torsdag)
Det låter inte alls bra. Skulle smärtan öka innan dess så får du åka in akut även om du har en tid redan imorgon.
Hoppas verkligen dom hittar något. Skall dom söva dig?
Hej
Är ny här så kan hända det blir lite knasigt
Men iaf, vi har börjat försöka o går i väntar på bim, är första försöket nu o är så nervös.
Vad kul, då sitter vi i samma båt
Åh spännande Håller tummarna för dig!
Funderar lite, är det här med att man har lätt för att bli gravid ärftligt? Eller är det helt olika?
Både min mamma och syster har haft ruskigt enkelt att bli gravida, ALLA gånger.. Skulle ju va bra isåfall
Jag har vari gravid två ggr, första gången blev resultatet vår nu 2 åriga dotter och andra gången mitt MA. Blev gravid på första försöket båda gångerna, så jag hoppas det går smidigt även nu och att det resulterar i ett friskt barn Dottern börjar bli så lättvindig och självgående så jag är rädd att vi blir för bekväma snart för att få en liten till Så det hade vart skönt om det tog sig snart så det blir ca 3 år mellan dom.