Nej nej! Jag är ok! Det är @lil-sis som det strular för. Jag sitter i och för sig och lider med henne men värre än så är det inte med mej!
Mvh Miks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är praktiskt att aldrig drickaBim igår och mensen kom idag precis som jag trodde:-) Någon mer nämnde att det är otaktiskt att försöka innan midsommar och vi har midsommar som favorit högtid och firar alltid ordentligt. Men men blir det så blir det. Har bim två dagar innan midsommarafton...
Den har jag ocksåDet är praktiskt att aldrig dricka
@Miks
AEG tror jag min heter, finns en hel del, den här kunde utökas också. Ger lite extra pengar vid ev diagnos, både en engångssumma och månadsutbetalningar i upp till ett år. Och billigt så man glömmer att man betalt
Jag gillar inte riktigt när dom säger att det är normalt innan dom kollat. Det var ju därför jag blev så dålig vid mitt MA.Ja "det är normalt" verkar ju vara svaret på allt...
Dietisten sade även att när jag är gravid efter operation sen och får ont i magen så är det JÄTTEviktigt att åka in och inte ge sig, för risken för tarmvred är större än normalt efter operation. Och just för att de gärna säger att det är normalt så måste man stå på sig.
Ja gå in på deras hemsida. Står mer därKan vem som helst teckna en sån där cancerförsäkring?? (lite ot, sorry)
Man säger ju att stress inte påverkar själva fertiliteten (även om studierna spretar lite där) men däremot kan stress ställa till det med ägglossningen.Vad tror ni ifall min ägglossning uteblir igen? Det skulle betyda att jag hela livet haft regelbunden äl och mens, och just nu haft utebliven äl två gånger (med en vanlig äl och mens mellan de två uteblivna).
Jag vet ju inte om det är så, men jag funderar bara vad det skulle kunna bero på. Nån tanke, @Tora
Nej nej! Jag är ok! Det är @lil-sis som det strular för. Jag sitter i och för sig och lider med henne men värre än så är det inte med mej!
Mvh Miks
Här händer grejer! Utslag på äl test igår både vid lunch och eftermiddag. Hade tydligen inte missat!
Visst räknar man 24-36 timmar från första stegringen till när ägget släpper? Läste det på testlagrets sida tror jag.
Fick till det imorse så det borde ju vara i bra tid då
Jag hoppas att skrapningen imorgon löser alla problem.
Jag har haft ont i magen sedan i fredags nu och det blöder lite lite hela tiden, färskt dessutom.
Blä.