Hahaha och stora! De brukar väl vara en bra bit över 20mm vid ägglossning. Närmare 30mm.
Min första tanke var hur sjutton kan man klaga på de äggen?
Andra tanken var: jag måste missa något (vilket jag gjorde ju)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha och stora! De brukar väl vara en bra bit över 20mm vid ägglossning. Närmare 30mm.
Måste vara såAh, du vet. Den finska sjukvården Kräver Mer!
Aldrig har man så många graviditets symptom som när man försöker bli gravid. Inte ens när man väl blir gravidem-pirre: eventuell äl ca 21/5, BIM 3/6
Amk Bim 3/5
Rosen-Knoppen: ÄL 25/4 BIM 9/5 (app)
Mois ÄL 29/4 BIM 12/5
Rhinos ÄL 2/5 BIM 16/5
Blåbäret ÄL 6/5 BM 20/5
floggingmolly ÄL enl app 14/5 BIM 31/5 (Tror dock det blir tidigare enl. stickor)
Appleflower: äl 8/5 bim 22/5
Så då finns jag också med på listan en vecka sedan äl och idag tog jag sista tabletten på antibiotikan för uvi. Känner inget särskilt och förväntar mig inte att känna något heller. Har sedan i måndags mått illa till och från men det är den absolut vanligaste biverkningen på medicinen. Helt övertygad om att det är den med andra ord.
Jag har verkligen ingen tro på att det har tagit sig på det här försöket. Min man har varit sjuk en längre tid, jag har varit sjuk och sedan uvi med medicin på det. Känns inte som våra kroppar direkt har haft bästa förutsättningar för att leverera.
Aldrig har man så många graviditets symptom som när man försöker bli gravid. Inte ens när man väl blir gravid
em-pirre: eventuell äl ca 21/5, BIM 3/6
Amk Bim 3/5
Rosen-Knoppen: ÄL 25/4 BIM 9/5 (app)
Mois ÄL 29/4 BIM 12/5
Rhinos ÄL 2/5 BIM 16/5
Blåbäret ÄL 6/5 BM 20/5
floggingmolly ÄL enl app 14/5 BIM 31/5 (Tror dock det blir tidigare enl. stickor)
Appleflower: äl 8/5 bim 22/5
Så då finns jag också med på listan en vecka sedan äl och idag tog jag sista tabletten på antibiotikan för uvi. Känner inget särskilt och förväntar mig inte att känna något heller. Har sedan i måndags mått illa till och från men det är den absolut vanligaste biverkningen på medicinen. Helt övertygad om att det är den med andra ord.
Jag har verkligen ingen tro på att det har tagit sig på det här försöket. Min man har varit sjuk en längre tid, jag har varit sjuk och sedan uvi med medicin på det. Känns inte som våra kroppar direkt har haft bästa förutsättningar för att leverera.
Nej @lil-sis har rätt. Speciellt inte om man har en infektion i kroppen, snarare tvärtom.@lil-sis
Inte det? Jag har alltid tänkt att antibiotika/penicillin eg inte är bra för kroppen i övrigt med tanke på biverkningar och magen som verkligen kan balla ur. Så i mina tankar så var den kombon med att försöka bli gravid ganska dåligt Jaja det är som det är vi får se till nästa helg om mensen kommer eller inte
@lil-sis
Inte det? Jag har alltid tänkt att antibiotika/penicillin eg inte är bra för kroppen i övrigt med tanke på biverkningar och magen som verkligen kan balla ur. Så i mina tankar så var den kombon med att försöka bli gravid ganska dåligt Jaja det är som det är vi får se till nästa helg om mensen kommer eller inte
Brukar du ha UI då och då? I så fall tror jag bara det är en stor fördel att du får antibiotika nu. Chansen är då att det förbättrar din fertilitet.@lil-sis
Det är bara att nuppa påJag och sambon hade ett ordentligt prat nu ikväll, vi har bestämt att vi ska köra på och så får det bli när det blir . Känns så himla bra och så himla läskigt på samma gång
Jag har inte alls koll på mens osv eftersom jag tog ut spiralen häromdagen men jag tror jag har ÄL idag åtminstone, för det har molt lite på höger sida hela dagen, såvida det inte är på grund av uttagningen av spiralen som det moler, jag hade ju lite som mensvärk några timmar efter den togs ut i tisdags.
Ja trevligt värre Vi har redan smygbörjat men avbröt i den kritiska fasen så att säga men nästa gång så behöver vi inte tänka på detDet är bara att nuppa på