Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar ifall man får det även om man är timmis.
I dagsläget jobbar jag 50% men jag överväger att bli timmis istället då det hade passat mig så mycket bättre. Jag kommer ev att jobba mer än 50% då.
Dom är 5 år, 3 år och 1,5 år. Så ja vi började sent. Och eftersom man var så sent ute så gäller det att ligga i om man vill ha fler. För trots allt så är 38 många gånger en magisk gräns. Inte för alla men jag ser det nog snarare som en bonus med graviditet efter 38 än en "självklarhet".
Jag är född 75 är du då 76?
Om din man har haft en riktigt tuff förkylning eller varit ofta sjuk eller haft ont (lite eller mycket) så kan det vara läge att fundera på om din mans simmare har lite problem.
Eftersom du är så pass gammal (förstod att du var/blir 38 i år) så vänta inte för länge med att kolla upp er. Vissa saker är ju väldigt lätta att åtgärda. Nu har du ju ganska nyligen varit gravid och det gick fort dessutom så du behöver ju inte få panik än på något sätt. Men säg om inget händer på tex 2-4 månader dvs ni har försökt i 8-10 månader.