Nu upprepar sig samma visa igen
Jag tog flera testa-tidigt test som visade helt negativt fram till BIM+13. På det första testet taget typ BIM+10 såg jag en SUPERSVAG skugga, alltså så svag så det likväl kunde vara inbillning, jag var tvungen att hålla under starkt lyse och då kaaaanske jag kunde se tendens till var ett streck ev kunde vara. Svårt att avgöra liksom. Tänkte direkt att det var ett spökstreck och om det skulle vara nåt annat skulle testen kommande dagar visa ett tydligare streck - men testen följande två dagar visade helt blankt negativt. Då slutade jag också testa och slutade ta progresteron
Drack även vin, badade varmt bubbelbad mm...
Idag slog det mig att jag inte fått mens fast jag varit utan proggisarna ett par dagar. Den brukar komma inom 1,5 dag, ibland dagen efter avslut. Har också tyckt att brösten spänt lite, litegrann. Men tempen har gått ner osv som den gör inför mens och när jag också slutar ta proggisarna.
Menmen, jag tar ett test nu på kvällen för säkerhets skull. BIM+15. Och jag får en sån där svag skugga igen, dock klart tydligare denna gång. Den är dock fortfarande oerhört, oerhört svag. Knappt märkbar, men samtidigt finns den där nu...
Det är inte rimligt att ett testa-tidigt-test är såhär svagt på BIM+15. Så nåt är kajko tänker jag, precis som förra gånger. Ev utomkveds igen? Tempen har ju också dykt som sagt.
Orkar inte en sväng till. Ivf-besöket kommer ju få skjutas på då också, när hela det här ska dra ut på tiden