Usch, jag har en illavarslande känsla i kroppen men jag hoppas verkligen inte det stämmer. Men jag tycker mitt blödningsmönster påminner exakt om de senaste missfallen. Jag har vanligtvis ordentligt riklig mens 1-3 första dygnen och sedan lugnar sig mensen sista 2-3 dagarna.
Nu är det sådär lite blod igen, mensen kom igång hyfsat ordentligt första dagen (med jättejäääätte stora och långa klumpar) men inte alls så mycket som vanligt. Sen redan dag 2-3 så fyller jag inte normaltamponger på över en halv dag, vanligtvis blöder jag ur en supertampong på den tiden och mer därtill. Det tog också uppemot 3-4 dagar efter avslutat progresteron innan blödninge kom igång....
Allt i exakt enlighet med de tidigare missfallen.
Jag vågar inte ens testa för jag ORKAR inte hålla på ett till! Samtidigt känns det helt galet att det skulle vara nåt - jag testade med ultratidiga test och vanliga test BIM-1, BIM och BIM+1 och samtliga var dundernegativa. Ändå förstår jag inte varför mensen nästan redan ter sig som att den är slut, dag tre...
Fan, nu har det slagit mig att jag också har känt mig sådär utbota ledsen och nedstämd som jag bara gör vid gravhormoner i kroppen också. Jag har verkligen reagerat på nedstämdheten och tyckt den varit så ur spel till skillnad från vanlig PMS.
FAN. Det känns som att om jag testat imorgon så är det ett svagt plus på stickan. Men jag orkar pp riktigt inte testa. Vill bara sticks huvudet i sanden. Jag vill inte veta. Jag ORKAR inte göra det och sen är det månader igen av blödning, undersökningar, väntan och SKIT!!