Å, missfall är så jobbigt! Känner både igen mig, och med dig!Hej alla! Jag hoppar gärna in i tråden! Vi har försökt i ett år och fått ett ma i vecka 13 och förra cykeln en kemisk graviditet. Det har varit svårt att bli gravid igen efter vårt ma. Jag fick hormon-problem med bl.a. mellanblödningar fem-sex dagar innan mens. Jag har fått levaxin och progesteron-kapslar utskrivet nu, som jag testar för tredje cykeln jag är sugen på att testa ivf nästa cykel men min man vill hellre att vi avvaktar lite till, så vi får se hur det blir. Just nu blöder jag ut missfallet och ska sen vänta på ägglossning igen
Hur gick det för er cherie och Elephants?
Har någon testat Rosenrot, bidrottningele eller munkpeppar? Jag testar rosenrot och bidrottninggele denna cykeln men är lite nervös för att det ska krångla till något ännu mer än vanligt
Jag är fortfarande gravid (vad jag vet i alla fall...). Har fått utrogestan kapslar och ett tidigt ultraljud inbokat på måndag.
Känner mig trött och illamående, och lite uppgiven. Hoppas såklart att det går vägen, men hade inte blivit förvånad om det blir ett till missfall.