Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Jag har haft menskänningar sen i början av veckan, men inget har hänt. Dessutom svårt att sova. Exakt som förra måanden alltså. Tog ett test imorse och det var positivt Vågar inte tro på det, att det faktiskt kan ha tagit sig helt utan hjälp. Och har det det, så vågar jag inte tro att det faktiskt kan gå vägen.
Grattis! Håller tummarna det går hela vägen. Är det positivt så är du ju gravid och det har tagit sig .Jag har haft menskänningar sen i början av veckan, men inget har hänt. Dessutom svårt att sova. Exakt som förra måanden alltså. Tog ett test imorse och det var positivt Vågar inte tro på det, att det faktiskt kan ha tagit sig helt utan hjälp. Och har det det, så vågar jag inte tro att det faktiskt kan gå vägen.
Grattis!Jag har haft menskänningar sen i början av veckan, men inget har hänt. Dessutom svårt att sova. Exakt som förra måanden alltså. Tog ett test imorse och det var positivt Vågar inte tro på det, att det faktiskt kan ha tagit sig helt utan hjälp. Och har det det, så vågar jag inte tro att det faktiskt kan gå vägen.
Håller tummarna för dig!Grattis!
Jag har också mensvärk men det kom ju knappt någon mens. Vågar dock inte hoppas på att det är positivt än, har ju haft lite konstiga mensblödningar förut med uppehållsdagar så ger det en dag till innan jag testar..
Grattis!! Håller tummarna för att allt går bra!Jag har haft menskänningar sen i början av veckan, men inget har hänt. Dessutom svårt att sova. Exakt som förra måanden alltså. Tog ett test imorse och det var positivt Vågar inte tro på det, att det faktiskt kan ha tagit sig helt utan hjälp. Och har det det, så vågar jag inte tro att det faktiskt kan gå vägen.
Grattis! Håller tummarna, vet hur oron kan tära.Ett plus här, ingen av oss är glada och går mest och väntar på att missfallet ska börja. Jag önskar verkligen jag hade kunnat ge min kille en roligare skaffa barn resa.
Grattis! Hoppas bebis stannar!Ett plus här, ingen av oss är glada och går mest och väntar på att missfallet ska börja. Jag önskar verkligen jag hade kunnat ge min kille en roligare skaffa barn resa.
Tyvärr så kom det mer mens så det blev inget denna gång heller..Håller tummarna för dig!