Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mannen tyckte att vi måst bli gravida så att vi kan återgå till en gång varanna månad
Måste ju så klart kolla vad ev bf skulle vara om vi fick till de nu. Blev visst min födelsedag
Apropå produktionssex kring ägglossning
Hur ofta har ni sex kring ägglossning? Om ni varit gravida, hur ofta hade ni sex då?
Apropå produktionssex kring ägglossning
Hur ofta har ni sex kring ägglossning? Om ni varit gravida, hur ofta hade ni sex då?
Någon av er som gjort ivf som haft Bemfola? Hade gonal f sist och den kunde man förvara utanför kylskåpet när man börjat använda den men verkar som att Bemfola ska vara i kylskåp jämt? Måste ha med mig en spruta på en tågresa i helgen samt en natt på hotell som inte verkar ha minibar där man kan lägga den... Vet inte hur jag ska få ihop detta.
Någon av er som gjort ivf som haft Bemfola? Hade gonal f sist och den kunde man förvara utanför kylskåpet när man börjat använda den men verkar som att Bemfola ska vara i kylskåp jämt? Måste ha med mig en spruta på en tågresa i helgen samt en natt på hotell som inte verkar ha minibar där man kan lägga den... Vet inte hur jag ska få ihop detta.
Inte använt bemfola, men Fass säger "Den oöppnade pennan kan inom hållbarhetstiden förvaras vid högst 25 °C i upp till 3 månader utan att förvaras i kylskåp igen och måste kastas om den inte har använts efter 3 månader.".Någon av er som gjort ivf som haft Bemfola? Hade gonal f sist och den kunde man förvara utanför kylskåpet när man börjat använda den men verkar som att Bemfola ska vara i kylskåp jämt? Måste ha med mig en spruta på en tågresa i helgen samt en natt på hotell som inte verkar ha minibar där man kan lägga den... Vet inte hur jag ska få ihop detta.
Ska höra med dem när jag ringer vid mensstart, men har i alla fall fixat så att hotellet kan förvara den i sitt kylskåp i receptionenJag har haft bemfola och har för mig att de klarar sig ett tag utanför kylskåp också. Hade med en spruta på mitt bröllop för ett år sedan, den låg i handväskan hela dagen. Men ring och fråga kliniken, så kanske de kan säga mer exakt hur länge sprutan kan vara utan kylskåp.
Bim på söndag,måndag eller tisdag då
Svagt förhoppningsfull denna gång. Började nämligen må illa igår och diverse illaluktande saker har varit jobbiga idag. Enligt min bm förra gången så reagerar kroppen snabbare om det är tätt mellan graviditeterna (18 månader mellan 1 och 2 med ett missfall i vecka11 tre månader innan vi fick till nummer 1) mådde illa en vecka innan jag plussade förra gången.
Smått tokiga är vi. Kommer i så fall blir 1 år 10 månader mellan 2 och 3. Men jag börjar ha åldern emot mig, personligen tror jag inte min kropp kommer klara en graviditet efter 37
Hade en liten förhoppning om att mensen skulle ha kommit tillbaka vid det här laget. Sonen är snart 11 månader och ammar i princip bara nattetid men nä. Inte för att det är någon som helst brådska men sjukt ändå att kroppen tar så lång tid på sig.
Visst är det typisktNär man för en gångs skull VILL ha mens. Ja då kommer den inte