- Nejlica, första barnet
- Ackio - Ingen ÄL bekräftad än, barn sen tidigare, utomkveds 2012
- Rouise - ingen koll på ÄL ännu, inga barn sedan tidigare.
- Kluven - slutade använda skydd i augusti-17(hormonella skydd långt tidigare), ÄL troligtvis kring 4/3, BIM 18/3, inga barn sedan tidigare.
- Lickety - Äl 8/3, BIM 22/3, första försöketinleddes förra veckan, inga barn sedan tidigare.
- kmt - ÄL enligt tidigare cykelmönster 17/4, BIM 1/5, försökt sen vinter/ vår 2017, inga barn sedan tidigare.
- Lilleknodd 2 - ÄL ca 20/5, BIM 3/6. Försöker få till ett syskon. Ett MA i v 18 samt ett MF i v 6.
- Zvinto - ÄL ca 28-30/5, BIM runt 13-15/5. Försökt sen jan -17, andra barnet
- Winifred - ÄL ca 13/6, BIM ca 28/6. Inga barn sen tidigare.
- Klura- ÄL ca 12/6, BIM ca 26/6. Tredje försöket, inga barn sedan innan
- Tussilagon ÄL ca 13/6, första försöket med insemination, andra barnet.
- kmt ÄL ca 18/6, BIM 2/7, inga barn
- Hedblomster - ÄL 26/6, BIM 11/7. Försökt sen mars -17, inga barn. X i maj -17.
- Ingela_S - ÄL ca 26/6, BIM ca 10/7. Försökt sen nov -16. Inga barn sen tidigare.
- Skuggviol - ÄL ca 12/7, BIM ca 26/7. Tredje försöket, inga barn sedan tidigare.
Uppdaterar mig på listan eftersom mensen kom dagen efter jag skrivit här och undrat, såklart. Har införskaffat ägglossningstester och ska kolla med dom denna månaden om jag hittar någon ÄL
När bör man börja testa? Är på dag 8 idag. Läste att man inte ska testa på morgonurin men också samma tid varje dag, helst mellan kl 10 - 20 av någon anledning? Känns svårt att få till, jag jobbar denna veckan och sen har jag semester, så svårt att veta när man kommer att vara hemma eller få möjlighet att testa...