Skriver med hemligt nick, om lån listar ut vem jag är ber jag er inte avslöja detta
Har följt dessa trådar sen de startade i princip, fått ett barn oplanerat för några år sen och bestämde mig efter mycket om och men för att nu är det dags för ett till! Jag är ensamstående med barnet jag har och kommer använda mig av en donator privat så att säga. Alla beslut osv har varit absurt svåra att ta just för vi som gör barnet bara är två vanliga folk liksom och inte kära i varandra, sambos osv. Vi är friska och båda vill ha barn, personen jag förhoppningsvis blir gravid med kommer att va en närvarande förälder.
Enligt min app har jag ÄL den 4/7 men jag är lite tveksam på det så vi kör första kopp-spruta insemination den 3/7 och jag kör ÄL test från och med idag..
Är så nervös att jag bara fnissar
Har haft lätt att bli gravid förut men då via samlag så det skiljer sig ju lite.
Jag gör ingen närmare presentation av mig själv, men är över 30 år och har som sagt ett barn sen innan.
Jag håller tummarna konstant för alla här i tråden och hoppas iaf nån vill hålla en tumme för mig på måndag