Nu har jag nog googlat lite för mycket och hamnar såklart på Familjeliv (inte bra, ni är mycket sundare här tycker jag och därför vill jag hellre skriva av mig här). Imorse var mitt streck liiite starkare men fortfarande så svagt! På Familjeliv tyckte dom inte att man skulle jämföra test av olika märken så nu håller jag mig till det jag har tio stickor av. Ska teststrecket bli lika starkt som kontrollstrecket? Och hur lång tid tar det i så fall? Det varnas över allt att om strecket inte blir starkare så är det en indikation på missfall. Jag är ju dock inte ens säker på att jag faktiskt har passerat BIM...
Varför blir man så extremt nojjig? Bör jag kanske blockera Familjeliv tills vidare? Är det ens någon mening att testa och se om det blir starkare? Jag vet ju att man inte kan påverka ett missfall men jag vill väl desperat lugna mina nerver, om möjligt...
Varför blir man så extremt nojjig? Bör jag kanske blockera Familjeliv tills vidare? Är det ens någon mening att testa och se om det blir starkare? Jag vet ju att man inte kan påverka ett missfall men jag vill väl desperat lugna mina nerver, om möjligt...