Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
I helgen ska fästmannen och jag prata igenom saker och ting. Min pappa är svårt sjuk men börjar återhämta sig efter senaste dippen för en vecka sen. Jag börjar tro att även om han bara har knappa året kvar så kanske han hinner dela vår glädje i en eventuell graviditet. Fast frågan är om det blir för mycket med dödsfall och förlossning nära inpå varandra. Som sagt, prata ska vi.
Min mamma dog oväntat 3 månader innan min yngsta son föddes. Visst var det jobbigt men jag är väldigt glad att hon i alla fall fick vara med en bit på vägen. Det känns faktiskt väldigt skönt. Tom så ger det en viss tröst.
Kl
(Den här tråden är fullkomligt livsfarlig ju. Man blir ju sååå sugen på en bebis. Fattar inte varför jag hänger här egentligen. Antagligen någon form av självplågeri )
Kan inte mer än hålla med, 40 och nybliven singel, så någon att tillverka med finns inte heller
Sånt där går ju alltid att lösa (nej inte att lura en stackars sate ute på krogen utan åka tex till Danmark ).
Undra hur vanligt det egentligen är med folk som blir gravida med någon stackare som inte har någon aning..?
Du är inte dum du inte! Vilken idé. Kanske ska äta p-piller kartan ut bara, dvs en vecka till.
Kunde inte bry mig mindre om tidpunkt. Dessutom är det som du säger dyrbar tid som rinner iväg...
Usch vad jobbigt det är med all väntan. Några dagar kvar till bim och jag kommer att vara så ledsen då mensen igen kommer.
Jag tänkte kanske välja namn som ligger strategiskt mellan födelsedag och jul (om det tar sig nu) och så fira namnsdag lite extra. Då blir det lite mer spritt över året. Namnsdagskalas