Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luteal fas?
Fortfarande inget på stickorna och eg inga andra tecken heller förutom att musen typ skriker "kom och ta mig!!!!" och det brukar bara ske vid ägglossning, börjar bli lite jobbigt
Nu börjar det äntligen bli lite färg på Äl-stickorna! Så imorgon kanske!
Nu börjar jag bli säker på att jag missat äl (vilket inte spelar roll eftersom vi har haft sex ändå).
En sticka visade positivt redan i tisdags, men jag trodde att det blivit misslyckat på nåt sätt eftersom jag testade negativt några timmar senare.
Men kanske det faktiskt var äl på onsdag ändå, fem dagar för tidigt. Det blir intressant att följa detta, för det verkar ju som att jag inte är så regelbunden som jag trodde, och som jag var tidigare enligt test.
Ingenting imorse och nu inbillar jag mig ju hela tiden att jag känner av än den ena och än den andra äggstocken. Blä.
Ska träffa läkaren på onsdag och hoppas på en remiss till en GBP, går det snabbt (inte troligt) så får bebisverkstan vänta lite. Hinner jag bli gravid så får op vänta men man kan stå i kö under tiden.
Nej, det var inte jag