Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dina fälttävlansplaner passar utmärkt här!Jag som precis såg ert spammande i den nu låsta newbie-tråden och tänkte samla mod till att posta ett inlägg. Kommer det en ny sådan? Mina små fälttävlansplaner passar bäst i en sådan. Eller vågar man kläcka ur dem här?
@KSF Ja du, prova så får du se.
Hade jag aldrig vågat.
*Attans, vinet är slut i glaset???* 5 extremt jä**a långa sekunder....
*Attans, vinet är slut i glaset???* 5 extremt jä**a långa sekunder....
@Habina Inte då. Jag tidsplanerar: 0500-vaknar funderar över livet. 0540-går upp efter att ha rätt ut alla livsfrågetecken. 0615 ut med hästar. 0618-mocka. 0655-frukost. 0730-jobba hemifrån. 1015-lasta cykel. 1200-1530 hoppa hästar! 1600-jagkännerattjaginteorkarmera leka på nätet!
Jag som precis såg ert spammande i den nu låsta newbie-tråden och tänkte samla mod till att posta ett inlägg. Kommer det en ny sådan? Mina små fälttävlansplaner passar bäst i en sådan. Eller vågar man kläcka ur dem här?
Klart du vågar! Jag är total nybörjare.
Alltså på nivån "wow vi vågade hoppa ett dike i trav"
Ja det är många som skriver under på det... Hehe
Ser det bra ut? Vet du hur de löser med parkering och dressyrbanor osv? Så taggad inför nästa säsongHar nu fått inspektera bansträckningen på den internationella tävlingen i Össjö
Men vi behöver lite funktionärer....
Finns inga möjligheter!!!!Skicka in en fråga till alla hästskolor i Sverige, jag lovar att jag är mest elak av alla. Även mer elak än min chef
Ser det bra ut? Vet du hur de löser med parkering och dressyrbanor osv? Så taggad inför nästa säsong