EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Habina Inte då. Jag tidsplanerar: 0500-vaknar funderar över livet. 0540-går upp efter att ha rätt ut alla livsfrågetecken. 0615 ut med hästar. 0618-mocka. 0655-frukost. 0730-jobba hemifrån. 1015-lasta cykel. 1200-1530 hoppa hästar! 1600-jagkännerattjaginteorkarmera leka på nätet!

@Habina Inte då. Jag tidsplanerar: 0500-vaknar funderar över livet. 0540-går upp efter att ha rätt ut alla livsfrågetecken. 0615 ut med hästar. 0618-mocka. 0655-frukost. 0730-jobba hemifrån. 1015-lasta cykel. 1200-1530 hoppa hästar! 1600-jagkännerattjaginteorkarmera leka på nätet!

Oh vilken trevlig dag! :D Själv brukar jag lägga ungefär en timme åt att räta ut alla livsfrågetecken, sedan ringer jag en vän och hon förklarar för mig hur jag tänkt tokigt och så får jag börja om. :D

Japp, det kommer funka, 25 min till tåget, 1,5 timme till @fio min Per M räcker i 1 timme till....blir lite kris sista biten men det ska gå!:banana:

Jag som precis såg ert spammande i den nu låsta newbie-tråden och tänkte samla mod till att posta ett inlägg. Kommer det en ny sådan? Mina små fälttävlansplaner passar bäst i en sådan:angel:. Eller vågar man kläcka ur dem här? :nailbiting:

Klart du vågar! Jag är total nybörjare. :)

Alltså på nivån "wow vi vågade hoppa ett dike i trav" ;)

Ja det är många som skriver under på det... Hehe

Skicka in en fråga till alla hästskolor i Sverige, jag lovar att jag är mest elak av alla. Även mer elak än min chef :angel:

Har nu fått inspektera bansträckningen på den internationella tävlingen i Össjö
Men vi behöver lite funktionärer....
Ser det bra ut? Vet du hur de löser med parkering och dressyrbanor osv? Så taggad inför nästa säsong :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
496
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
311
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama