Japp, det kommer funka, 25 min till tåget, 1,5 timme till @fio min Per M räcker i 1 timme till....blir lite kris sista biten men det ska gå!
Tror det lönar sig att stanna till i Borååååååååååååås i stället.. finns lite mer lådor i garaget där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det kommer funka, 25 min till tåget, 1,5 timme till @fio min Per M räcker i 1 timme till....blir lite kris sista biten men det ska gå!
Tror det lönar sig att stanna till i Borååååååååååååås i stället.. finns lite mer lådor i garaget där
HOPPAR du diken?????
@Speedway @Novali01 @Habina
Hjälp, Hilfe, hadghsbvjv.... Korkar upp en flaska vin jag med. Skyller på att jag behöver lite liquid courage att kasta mig ut här
Asåååå... ja. Hästen i fråga är mer självklar i denna tråd, hinderklok, orädd och tuff. Professor P. Har dessutom gått fält men den karriären grusades som yngre då han saktade sig på banan. Hans enda kroppsliga skada någonsin (allt det andra är ytter klanterier och otur), idag 19 år och i tävlingskondition. (Vi misstänker att han hade hållit men man ville ej chansa vilket jag förstår. Så det blev hopphäst av honom istället.)
Jag även om hoppat lite fält som yngre, ej någon stjärna (som jag sa newbietråedn hade varit mer MIG). Målet är att ta oss ut och träna så länge han är fräsch och ta det därifrån. Pay and cross ?
Han har beslutat sig för att endast hoppa en klass per dag i hoppningen, han går in, gör sitt jobb, får rosett, står ut med fotograferings fjanterier, dricker Brämhults juice, får massa beröm och åker hem. Då är nöjd men: "Gå in två gånger på banan när jag redan gjort ett bra jobb? Vad är det här för bestraffning? TROR inte det va! " Misstänker därför att han har liknande åsikter om fälttävlans-tävlingar med flera grenar på samma dag... Vi får se dock, kan fungera då dressyren är tråkig och naturhinder är kul. Vill han så kan han mycket.
Har pratat länge om att det skulle bli av med det här medan jag fortfarande har en sådan häst men kommer liksom aldrig till skott med dem. Tänkte att en tråd med fälttävlansfanatiker kanske hjälper?
Ja??? Visste du inte det @Habina
Åh nej... Har jag gjort bort mig nu igen? Är det egentligen något helt annat man skall göra vid diken?
Ja frågar du @Novali01 så är hon mer van att ligga i dikena än att hoppa över dom
Och nu förväntar vi oss att @Wilisia kommer med en dräpande kommentar.
@KSF har lite svårt att hänga med i det du skriver...när du skriver "fält" menar du terräng då eller?
De flesta hästar gillar fälttävlan för det inte är samma, dvs först är det dressyr, sen hopp o sen terräng och de kopplar inte ihop grenarna som de kopplar ihop att hoppa 2 klasser om du förstår vad jag menar?