EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
DISKRIMINERING! VAD ÄR DET HÄR FÖR HUDFÄRGSFIXERING!!! :rage: Orange det fungerar inte heller misstänker jag eller rött O_o?!?! kränkt, kränkt, kränkt...

(PS. Buke är extra roligt idag. Allt för att slippa skriva C-uppsats :angel:...)

Orange??? My God! Det funderar du väl inte ens på hoppas jag? :wtf:

Fast på brun häst är det förstås jäääättefiiiint. :D

Blev så taggad igår att jag letade upp... dadaddaaaaa: min säkerhetsväst! Testade den och tog den till stallet. Ungefär så nära terräng jag kommer i dagsläget.

Mest förvånad är jag över att jag kommer i den och att den sitter bra... Så nu får den ta plats i skåpet och påminna mig varje gång jag blir irriterad på att den hänger där om att vi ska planera in en terrängträning i vår. (Vilket lär ske typ i sommar här i norr( om stockholm )land)

Trösta dig med att jag och @Lady_S bor ÄNNU längre norr om stockholm. Så pass att jag har 6 timmars resväg med transport för att komma till Hofors. :nailbiting: Någonstans är jag ändå tacksam över att jag inte har fälttävlanskortet, för nu kan jag skylla på det för att slippa åka långt och tävla. :p

• Gilla
Reactions: KSF
Jag skaffade en grå för att få ha rosa... ;)

151229_001_568431d02a6b22a39c3dafc4.jpg

Orange??? My God! Det funderar du väl inte ens på hoppas jag? :wtf:

Fast på brun häst är det förstås jäääättefiiiint. :D

Orange ligger varmare om hjärtat en rosa faktiskt... tyket det var så snyggt för något år sedan, gärna i kombination med blått och gjort av ett visst italienskt märke som börjar på A. Alla coola hade ju sådant å ville va cool. Hmmm kanske skulle köpa ett *kliar i fingrarna*...

Sedan håller jag med om att inget av dem är en hit på en fux... du behöver ej vara orolig. Jag är känd som tråkig på detta plan (ENDAST) och har konsekvent svart, grått, blått, vitt och brunt som bas. Eventuella, gröna inslag och yttepytte vinrött. Mest för att jag alltid vill vara fabulös och matcha, lätt när man har en genomtänkt garderob/dyr svett och slemtrasa för häst.

Grönt och blått kommer vara våra terrängfärger (o ja redan planerat detta innan jag ens tränat en träning, kan man inte vara duktig får man va snygg).

Trösta dig med att jag och @Lady_S bor ÄNNU längre norr om stockholm. Så pass att jag har 6 timmars resväg med transport för att komma till Hofors. :nailbiting: Någonstans är jag ändå tacksam över att jag inte har fälttävlanskortet, för nu kan jag skylla på det för att slippa åka långt och tävla. :p
Jag funderade ett tag på om jag var den (tävlande) fälttävlansryttare som bodde längst norrut, sen kollade jag geografin och jag bor bara näst längst norrut! :p (Ja, jag hade tråkigt vid tillfället...) Så jag kan trösta dig @Habina med att det finns de som har det värre! ;)

/Lady_S

Jag funderade ett tag på om jag var den (tävlande) fälttävlansryttare som bodde längst norrut, sen kollade jag geografin och jag bor bara näst längst norrut! :p (Ja, jag hade tråkigt vid tillfället...) Så jag kan trösta dig @Habina med att det finns de som har det värre! ;)

/Lady_S

Vart bor den som bor längst norrut? *mycket nyfiken*

• Gilla
Reactions: KSF
Jag har bara tråkiga uppdateringar :(
Har bokat tid för klinikbesök eftersom fröken haft problem med bakknän och jag misstänker att henne svårigheter som jag upplevt innan beror på annat än svagheter/unghästvingel/stelhet.

Jag antar att 2016 blir året då jag antingen tar ett rejält kliv framåt eller slutar helt.

Kul att läsa om er andra, hoppas ni är peppade på FT-säsongen 2016!

@emma-vsm Jag hoppas o tror att det ska vara behandlingsbart, vore så himla tråkigt om er framgångssaga skulle ta slut så fort. Men OM den gör det så får du inte försvinna från vår spelplan, du är en så himla duktig ryttare, en sån fantastiskt "good sport" som engagerar dig och hejar fram oss andra, jag beundrar dig så mycket så snälla snälla rara du, kom igen med annan pålle isåfall, sporten behöver dig!:bow:

Wow @Novali01 det var typ det finaste jag läst, tack. Och det var välbehövligt just nu!
Jag får lätt katastroftankar och har såklart redan tänkt ut det värsta, och det värsta skulle även innebära att jag inte har råd med en ny häst.
Men en sak i taget, det måste verkligen inte bli så illa som jag tänker!
Tack :heart

Så elak!! :eek::nailbiting: Du får inte rida min häst då!

:angel:

Vi hade årets sista terrängträning i onsdags. Chefens blivande 5 åring fick hopppa spets, tårtbita och kulle. Och sen lite svårare vatten och andra 100-hinder. Så himla kul när de växer upp. Jag fick även äran av att rida hennes första terrängträning så kul att få hoppa henne nu igen! Jag blir alltid lite starstruck när jag får träna chefens hästar:love:

Nu längtar jag tills nästa terrängträning, hoppas vi kommer ut nästa vecka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
311
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm
  • Hönstråden II