Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DISKRIMINERING! VAD ÄR DET HÄR FÖR HUDFÄRGSFIXERING!!! Orange det fungerar inte heller misstänker jag eller rött ?!?! kränkt, kränkt, kränkt...
(PS. Buke är extra roligt idag. Allt för att slippa skriva C-uppsats ...)
Jag är inte nybörjare, jag är hopplöst fall. Fast det landar på ungefär samma nivå. Fast idag har jag varit på clinic med Linda Algotsson och blivit inspirerad. (Inte för att inspiration hjälper mot trasiga hästar men i alla fall.)Klart du vågar! Jag är total nybörjare.
Alltså på nivån "wow vi vågade hoppa ett dike i trav"
Blev så taggad igår att jag letade upp... dadaddaaaaa: min säkerhetsväst! Testade den och tog den till stallet. Ungefär så nära terräng jag kommer i dagsläget.
Mest förvånad är jag över att jag kommer i den och att den sitter bra... Så nu får den ta plats i skåpet och påminna mig varje gång jag blir irriterad på att den hänger där om att vi ska planera in en terrängträning i vår. (Vilket lär ske typ i sommar här i norr( om stockholm )land)
Jag är inte nybörjare, jag är hopplöst fall. Fast det landar på ungefär samma nivå. Fast idag har jag varit på clinic med Linda Algotsson och blivit inspirerad. (Inte för att inspiration hjälper mot trasiga hästar men i alla fall.)
Orange ligger varmare om hjärtat en rosa faktiskt... tyket det var så snyggt för något år sedan, gärna i kombination med blått och gjort av ett visst italienskt märke som börjar på A. Alla coola hade ju sådant å ville va cool. Hmmm kanske skulle köpa ett *kliar i fingrarna*...
kan man inte vara duktig får man va snygg).
Självklart gör du det! Jag gillar mig själv också.Ok, jag gillar dig. Vi tänker väldigt lika.
Terränghinder inomhus, massa knepiga linjer och bara duktiga ryttare.Berätta MER!
Jag funderade ett tag på om jag var den (tävlande) fälttävlansryttare som bodde längst norrut, sen kollade jag geografin och jag bor bara näst längst norrut! (Ja, jag hade tråkigt vid tillfället...) Så jag kan trösta dig @Habina med att det finns de som har det värre!Trösta dig med att jag och @Lady_S bor ÄNNU längre norr om stockholm. Så pass att jag har 6 timmars resväg med transport för att komma till Hofors. Någonstans är jag ändå tacksam över att jag inte har fälttävlanskortet, för nu kan jag skylla på det för att slippa åka långt och tävla.
Jag funderade ett tag på om jag var den (tävlande) fälttävlansryttare som bodde längst norrut, sen kollade jag geografin och jag bor bara näst längst norrut! (Ja, jag hade tråkigt vid tillfället...) Så jag kan trösta dig @Habina med att det finns de som har det värre!
/Lady_S
Så elak!! Du får inte rida min häst då!