EN tråd 3.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu förstår jag inte alls vad du pratar om. Det är väl JÄTTEKUL att traska runt med sin halvtrasiga häst på töm i regn och kolmörker med gyttjan upp till knäna?? Eller hur??? Jag kan inte tänka mig nåt mer motivationshöjande. :p :rofl:

tell me all about it..... Igårkväll kom vi dock överrens, hästen o jag att det regnade för mycket för den roliga utflykten.... Jag intalar mig med att jag är amatör och inte behöver motionera häst varje gång det regnar ;)

tell me all about it..... Igårkväll kom vi dock överrens, hästen o jag att det regnade för mycket för den roliga utflykten.... Jag intalar mig med att jag är amatör och inte behöver motionera häst varje gång det regnar ;)

Har gjort samma överenskommelse med mitt djur. Trevligt när man är överens. :D

Någon som vet om det arrangeras inomhusfälttävlan i Stockholm (och en radie på kanske 20 mil) i vinter/tidig vår? (Ja alltså vi platsar ju inte riktigt på Friends ;) så den behöver ni inte tipsa om ;))

kl

Lille Irländaren har nu debuterat 110 med junioren. Bara att inse, de är som gjorda för varandra men jag viiiiil inte släppa honom! snyyyyft dubbelsnyyyyft. Nåja, jag får väl vara nöjd med att ha upptäckt dom bägge två...:love:

kl

Lille Irländaren har nu debuterat 110 med junioren. Bara att inse, de är som gjorda för varandra men jag viiiiil inte släppa honom! snyyyyft dubbelsnyyyyft. Nåja, jag får väl vara nöjd med att ha upptäckt dom bägge två...:love:

Men va f-n! Nu får du ta tag i dig själv, din lilla skogsmulle. :D

Nu ska jag och mitt bruna ök börja skutta små pinnar på 50-60 cm tänkte jag så får vi väl se om ryggen går av eller inte. :angel: Den sitter ju ihop rätt bra än så länge. Konstigt vore ju annars eftersom kotorna är sammanväxta, eller hur? :p

Har en kompis som ridit ett par gånger under den senaste tiden och hon är helförtjust i Tant Brun. Åh, så arbetsvilligt och mjuk och liksidig och vilket fantastiskt jobb jag har gjort bla bla bla. Alltså, min kompis är smart men hon fattar inte att hästen är sååååå överlycklig över att för en gångs skull ha en vettig ryttare på ryggen så hon nästan slår knut på sig själv. Men jag är glad för jag kan ju rida på den där positiva känslan dagen efter. :laugh: Nästan så att det känns som att jag kan rida också. :angel:

@Speedway Ja det är ju jättevanligt förekommande!:laugh::laugh: Att hästarna slår knut på sig för att en duktig ryttare kommer upp på ryggen alltså...näe, du får nog faktiskt ta till dig att du rider rätt bra själv, var glad att du är så pass duktig o ta med dig den känslan upp på din häst så ska du få se vad positivt tänkande ang sin egna ridning kan göra för underverk!:banana:

Icke, jag är faktiskt en riktigt urusel ryttare. Man blir det när man rider så sällan som jag gör. Och det kommer du också bli snart om du ska låta alla andra rida dina hästar hela tiden @Novali01. :sneaky: :D

Ååh, jag skulle också ha debuterat 1.10 i helgen. Men det trillade in så många efteranmälningar så vi fick skippa det, skulle iväg på bröllop på em.

Icke, jag är faktiskt en riktigt urusel ryttare. Man blir det när man rider så sällan som jag gör. Och det kommer du också bli snart om du ska låta alla andra rida dina hästar hela tiden @Novali01. :sneaky: :D
Nope för skillnaden isåfall mellan dig o mig är att jag rider på mina hästar dagligen! ha ha ha, att däremot låta nån annan tävla då o då när det är snorkallt ute eller hindren är för höga, DET kommer jag alltid att tillåta mig!
Junioren tränar inte Irländaren heller i hoppning, det gör jag.

• Gilla
Reactions: fio
Näe??:confused: Gråsparv är en fågel.:sneaky:
Är detta en gråsparv eelllller?
2860490_24672338.jpg

Jag kan heller inte rida. På riktigt. Jag har så jäkla ont i ryggen, det blir värre o värre och häromdagen när jag red så kunde jag inte rida i vänster varv. På riktigt. Hästen kändes tvärhalt, och jag "föll" ner när jag bytte sittben till vänster. Höger sittben inget konstigt. Jag får hjälp regelbundet med ryggen men det blir inte bra och som sagt bara värre. Tänkte testa att byta behandlare. Får hitta nån som kan rida.
:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Emiro
·
Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 761
Senast: cambodia
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
308
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur