Är detta en gråsparv eelllller?
Nej?? Det är ju en kiwi för guds skull!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är detta en gråsparv eelllller?
Blev så inspirerad ikväll när det var ft på tv. Reagerade på att många red rätt så flaxigt och oharmoniskt. Sedan kommer Ingrid Klimke in och det ser så lugnt, mjukt och fint ut. Dessutom red hon ändå snabbast, så imponerande!
Sedan kommer Ingrid Klimke in och det ser så lugnt, mjukt och fint ut. Dessutom red hon ändå snabbast, så imponerande!
Jaa, den var ganska stor när man såg den på nära håll, men det hade varit hoppbart i högre tempo!Den där hästen som försökte hoppa hela banken i ett språng.. Han hade säkert klarat det om det varit utomhus då han hade haft lite högre tempo!
Jaa, den var ganska stor när man såg den på nära håll, men det hade varit hoppbart i högre tempo!
Fast hade han bara tagit en halvhalt eller två på vägen hade nog hästen förstått vad den skulle göra.
*kryper tillbaka till dressyrforumet och de normala människorna*Ja nu kommer dressyrtanten in här med sina halvhalter tss tss
*kryper tillbaka till dressyrforumet och de normala människorna*
Moahaha, jag finns också på dressyrforumet nu så glöm det där med normala människor.
Och Brille
Jaa.. det är ju jättenormalt där
Jag hoppas att du inte sätter oss i samma ände av tokighetsskalan. Jag har ju iallafall nån slags självinsikt.
Ang att du inte kan rida så beror det på att du inte kan LÄSA hur man gör när man rider! Om du kunde LÄSA dig till hur man gör för att inte ha ont i ryggen när du rider så skulle HELA DITT LIV bli annorlunda.
Så nu vet du det.
Visst är det så? @fio
läääääääsa
Ja fy vad läskigt det såg ut @PrinceFair @fio
Men hur vanligt är det med studs uppe bank? Jag har ju bara sett och hoppat stora bankar där det minst är 1-2 galoppsprång uppe på platån, men jag har ju verkligen inte varit överallt . Denna var ju inte mer än 5-6 m bred/lång.