Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem är Viktoria och vem är Marie?"Viktoria skrev att hon var så rörd av din hjälp att det kom en liten tår /Marie"
Jag gav en hundring, fast jag inte kunde.
Ni som sitter på pengar kan säkert avvara en hundring eller två.
Men det finns inte på Buke. Här är vi minsann bäst själva.
Fy tusan för er.
Och alla problem försvinner vara vi röstar på SD? Jag ser inte alls kopplingen till trådstarten nu. Jag läser mest en massa bitterhet.
Vem är Viktoria och vem är Marie?
Jag läser också en massa bitterhet. Det gäller att planera långsiktigt men det räcker inte, man måste både ha en primär planering och en sekundär planering om den primära sätts ur spel av någon anledning.Och alla problem försvinner vara vi röstar på SD? Jag ser inte alls kopplingen till trådstarten nu. Jag läser mest en massa bitterhet.
För att vi avskaffat fastighetsskatten. Världen första, vanligaste och rättvistaste skatt?
Allting går bara man ger sig fan på det.
Jo det tror den som aldrig varit i "systemet". Jag fick min micro av syrran för jag inte hade råd att köpa en själv. 300 spänn på existensminimum är 10% av ersättningen och den behövs till mat.
Och bor man på ett äldreboende så är det inte obligatoriskt.
Det är otroligt vad "rika" människor tror att vi "fattiga" har förmåner. Rent av förjefligt.
Det finns alltid bortskänkes också, med säkerhet kommer man att hitta en micro alldeles gratis om man behöver en sån. Faktum är att det mesta går att få gratis som man behöver i ett hushåll, det behövs bara en dator och lite kreativitet.
Men allt är hur lätt som helst med pengar på fickan.
Även för moderatorer tycks det
Hjälp till då istället för att snacka.
Men allt är hur lätt som helst med pengar på fickan.
Även för moderatorer tycks det
Hjälp till då istället för att snacka.
Vem var det till?Men varför skall vi hjälpa andra. Man måste väl hjälpa sina egna först?
Jag tror inte att människors oförmåga att klara sig själva går över om vi stoppar invandringen.
Det är något annat som måste till.
Jag avvarar betydligt mer än en hundring eller två, skattmasen tar en häftig bit varje månad. till det kommer skatter o avgifter för väg, bränsle etc etc...."Viktoria skrev att hon var så rörd av din hjälp att det kom en liten tår /Marie"
Jag gav en hundring, fast jag inte kunde.
Ni som sitter på pengar kan säkert avvara en hundring eller två.
Men det finns inte på Buke. Här är vi minsann bäst själva.
Fy tusan för er.
Samhället ställer krav för att bidraga, vill eller kan man inte anpassa sig till givarens krav då har man problem, men det är knappast samhällets fel då.En som jag trots att jag är fattig gav 100 spänn. För hon hade inget. Hade hon bott närmare så hade on fått en matkasse för samma belopp. Marie är en mod. Men inga mods har någon kontakt med givare-mottagare. Det är upp till oss.
Men visst är det skit att detta händer här hos oss i detta nu?
Idioterna här tycks tro att det bara är att fjolla runt lite så ordnar det sig, vi bor ju i Sverige för guds skull, här går ingen fattig.
Fast det gör vi.
Och alla problem försvinner vara vi röstar på SD? Jag ser inte alls kopplingen till trådstarten nu. Jag läser mest en massa bitterhet.