Kanske ännu bättre att hälla whiskyn i sängen!?
Då blir det ju mest blött. Jag missade att nämna att en bieffekt av den här skyddsåtgärden är lätt huvudvärk och andedräkt à la rutten sumpråtta morgonen efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske ännu bättre att hälla whiskyn i sängen!?
Åh näKanske ännu bättre att hälla whiskyn i sängen!?
Diskad. Igen.
Jag vill bara säga att vi faktiskt inte räknade med att käka så många bybor! Vi viskade och diskuterade vilka som kunde ha vilka roller och varje gång vi valde någon som vi tänkte "jaaa, den där måste ju ha den specialrollen!" så var det en sabla vanlig BYBO! Helt galet hur vi lyckades pricka dem alla
Och så när det var två bybor kvar så tänkte vi nu måste vi lyckas för annars får vi en spion..! Och vad gör vi?
Äsch, och jag som var så tjatig om att vi skulle välja digJag uppskattade att bli käkad Rätt skönt att dö på en fredag och få en helg utan lek
Jag trodde att det var älvorna som skulle ha whiskyn? Typ ställa ut en skål mjölk, bara något kraftigareDå blir det ju mest blött. Jag missade att nämna att en bieffekt av den här skyddsåtgärden är lätt huvudvärk och andedräkt à la rutten sumpråtta morgonen efter.
Jag trodde att det var älvorna som skulle ha whiskyn? Typ ställa ut en skål mjölk, bara något kraftigare
Den behöll hon (vem än det nu var ) för sig självDu menar att tequilan inte räckte?
Du menar att tequilan inte räckte?
Tur det inte var jagDu menar att tequilan inte räckte?
Tacka de uträknande listiga lyorna senaste lekarna för det( iaf alla jag varit med i då de verkar göra alla möjliga och omöjliga fula knep man aldrig kan ana)Jag tyckte flera gånger ni överskattade vår intelligens i lyan
Var flera gånger när ni teoriade en massa om hur vi hade tänkt och räknat ut saker som jag var på väg att skriva att vi verkligen inte är så smarta som ni verkar tro
VarsågodTacka de uträknande listiga lyorna senaste lekarna för det( iaf alla jag varit med i då de verkar göra alla möjliga och omöjliga fula knep man aldrig kan ana)
Varsågod
Fast det var nog snarare tack vare lyan än mig i mitt fall
tycker jag om tequila
efter en mycket blöt kväll på Kos i åttitalets sista år......
( de var gratis så klart man tog så många man fick....
BIG mistake....)
klarar inte ens lukten av det
efter det....
jag kommer mest ihåg det som minOch det är det vi refererar till som din tequilaincident.
Men...Mamma brukar faktiskt komma hit! Ibland promenerar hon men det är ok om du tar bilen.
Tokfian
Inte likt Mammas att missa, det var det som mest talade emot att mammas skulle vara siare tyckte jag
Dessutom vill jag veta om du hintade medvetet @Mammas eller om jag såg hintar där de inte fanns igen?
Extra rösterna hjälpte mig att lista ut din roll, fick spioninfo flera dagar på slutet så lite nytta gjorde dem.
Varför trodde ni Vira var bevis?