En gröngul mask i ögat!

C

crazy

Jag trodde jag hade sett det mesta.Jag såg att min vovve hade något som jag bara trodde hade nåt som är vanligt i ögonvrån och när jag får väck det upptäcker jag att det är en gröngul mask/larv.

Hur i hela friden har den hamnat där? :eek: Kan den ha gjort någon åverkan på ögat?(kan dock inte se att där är något)...usch.

Sv: En gröngul mask i ögat!

troligtvis har den trillat av nån växtlighet där hunder yrat runt och bara hamnat just i ögat.....otur, men jag tror väl inte att det skall vara farligt....

Sv: En gröngul mask i ögat!

Jodå han yrar runt rätt så bra i full rulle ute på åkern...med högt hö.Stor GD som hoppar fram som en kanin....rätt roligt att se. :D

Jag hoppas bara att det inte är skadligt.Men jag kan inte se nåt som antyder om att det skulle vara så.Men så har man ju hört skräckisar med larver som lägger ägg...*hua*

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 049
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 348
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 628
Senast: Blyger
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka