Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är pappa och morfare man brukar skriva på boxskylten?
jag är verkligen sämst på det här
Min hästs pappa är falleur, men jag förstår mig inte på vem som är hans morfar,är det silvan,eller soli?..hästpasset är krånglit att förstå
Hoppas nån kan hjälpa mig..
I hästpasset så står fadersledet överst, sen delar det sig åt höger och för varje står pappan över och mamman under. Bara att räkna "far-mor-far-far" eller hur du nu hoppar i leden
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundträning Jag tillbringar vintrarna i fordrade stövlar. Tretorns med snösnörning och tjockt luddfoder. Jag kan lätt vara ute på en timmes promenad...
Ekonomi & Juridik Tack! ❤️
Just att registrera varningstecken är vad jag pratar om. Är det ett är det viss risk. Är det fler blir det mer att ta med i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.